هواداران پرسپولیس در آبادان اذیت شدند، امیدوارم دربی کم حاشیه باشد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی درباره برد یک بر صفر سرخپوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر این بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم. این پیروزی در حالی به دست آمد که بنا به گفته آقای اسکوچیچ، بازی بهتری را نسبت به نفت آبادان انجام دادیم. البته حریف هم برای پیروزی به میدان آمده بود و برنامه داشت. به طور حتم تماشاگران حتی فوتبال زیباتر و مهیج تر از این را هم می دیدند اگر بعضی اتفاقات در ورزشگاه رخ نمی داد.

هواداران پرسپولیس در آبادان اذیت شدند، امیدوارم دربی کم حاشیه باشد

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه دیروز از قبل شروع بازی، فحاشی و پرتاب سنگ و اشیاء شروع شده بود. هواداران ما خیلی اذیت شدند. اولین بار بود که چنین صحنه هایی را با این شدت در آبادان می دیدم. باید از یگان ویژه و نیروی انتظامی تشکر کنم. آنها کمال همکاری را داشتند. اگر مدیریت آنها نبود قطعا اتفاقات بدتری چه در داخل زمین و چه بیرون از آن رقم می خورد.

وی درباره حمله ای که به خود او شده بود، گفت: فحاشی و پرتاب اشیاء خیلی زیاد بود. در آن حادثه همانطور که در ویدئو مشهود است، یک بطری را پرتاب کردند که با شدت زیاد به آرنج دستم خورد. خدا رحم کرد که اتفاق بدتری روی نداد. دست من به شدت ضرب دید.

افشین پیروانی در خاتمه درباره دربی پنجشنبه پایتخت بین استقلال تهران و پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس فرایند خوبی داشته است. امتیازهای مهمی را به دست آورده ایم. ما در حال پشت سر گذاشتن دشوارترین مقطع تمام طول این فصل هستیم. برنامه ها و تمرینات را با تمرکز بالا دنبال می کنیم. امیدواریم یک بازی بدون حاشیه یا حداقل کم حاشیه را ببینیم که در جریان آن یک پیروزی دیگر را تقدیم هواداران کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هواداران پرسپولیس در آبادان اذیت شدند، امیدوارم دربی کم حاشیه باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران پرسپولیس در آبادان اذیت شدند، امیدوارم دربی کم حاشیه باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید