نجمه خدمتی: حضور هاشمی باعث موفقیت ما در المپیک می گردد، تمام هزینه های اردو با خودمان بود

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، تیرانداز المپیکی ایران گفت: در تمرینات تیم ملی هیچ امکاناتی مثل فشنگ، ساچمه، تجهیزات، تغذیه، میان وعده و .. نداشتیم و دو ماه اینگونه گذشت.

نجمه خدمتی: حضور هاشمی باعث موفقیت ما در المپیک می گردد، تمام هزینه های اردو با خودمان بود

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ از نیمه مرداد تا به امروز به دلیل نپذیرفتن شرایط الهام هاشمی توسط فدراسیون به طول انجامد. این مشکل عظیم سبب شده بود که 2 ماهی 4 المپین تفنگ خانه نشین باشند. روز گذشته فدراسیون تیراندازی گفت که مشکل حل شده است و قرارداد الهام هاشمی تا انتها المپیک توکیو تمدید شده است. نجمه خدمتی اولین ورزشکار ایرانی بود که توانست سهمیه المپیک توکیو را کسب کند. او نبود امکانات اولیه را عامل شرایط سخت تیم ملی تفنگ عنوان می نماید و امیدوار است حال با تمدید قرارداد سرمربی شرایط روز به روز برای تیم ملی تیراندازی بهتر گردد.

نجمه خدمتی ملی پوش تیراندازی در گفت و گو با وبلاگ اخبار و رویدادها در مورد شرایط تیم ملی تفنگ اظهار کرد: از بهمن سال گذشته با شروع قرنطینه به سبب شیوع کرونا تمرینات را از خانه دنبال کردیم. با تعویق المپیک هم کمی برنامه های ما با تصمیم سرمربی مان الهام هاشمی عوض شد و قرار شد بعد از مدتی به صورت حضوری تمرینات را در سالن فدراسیون شروع کنیم.

دارنده اولین سهمیه المپیک توکیو در ادامه گفت: نبود مسابقه و رقابت خیلی در فرایند تمرینی ما تاثیرگذار بود. ما در خانه هم تیراندازی واقعی نداشتیم و تنها حالت گیری بود. برای 10 متر هم فاصله استاندارد در خانه نداشتیم و خیلی کمتر بود. تنها در خانه می خواستیم آمادگی مان را تا حدودی حفظ کنیم.

المپین تیراندازی ایران در مورد تامین هزینه های تمرین گفت: تا امروز تمامی هزینه هایی که اجرا شده به عهده خودمان بوده است. تمامی رفت و آمدها، هزینه غذا، پروتکل های بهداشتی مثل تهیه الکل با خودمان بود. به سبب شیوع کرونا رستوران فدراسیون تعطیل بود و هزینه غذا را خودمان پرداخت کردیم. تست pcr از ما گرفته نشد ولی در اردوها شرکت می کردیم.

وی گفت: خداراشکر قرار است اردوی واقعی از یکشنبه شروع گردد. این اردو زیر نظر فدراسیون خواهد بود.

خدمتی در مورد حقوق ملی پوشان نیز گفت: سه - چهار سالی است که هیچ حقوقی از فدراسیون نگرفته بودیم تا همین هفته که مبلغی برایمان واریز شد. این مبلغ گویا حقوق 2 ماه بود. فکر می کنم 4 میلیون تومان بود که برای دو ماه پرداخت شد.

وی در ادامه در مورد طولانی شدن تمدید قرارداد الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: خانم هاشمی خیلی کوشش کرد تا شرایط را فراهم کند. چیزهایی که او خواسته بود خیلی مبتدی بود و برای ورزشکاران مبتدی هم لازم بود ولی ما آن ها را نداشتیم . امکاناتی مثل فشنگ، ساچمه، تجهیزات، شرایط خوب اردو، میان وعده و تغذیه خواسته مربی مان بود که ما هیچ کدام از این موارد را به صورت عالی نداشتیم. حتی بعضی را به صورت معمولی هم نداشتیم. همین ها سبب شد این دو ماه اینگونه بگذرد. خداراشکر الان شرایط خوب است و خوب پیش می رود. امیدوارم روز به روز بهتر هم پیش برود چون ما ورزشکاران واقعا هدفمان حاشیه سازی نیست. ما دوست داریم تیم تیراندازی ایران جزو تیم های مدال آور کاروان باشد.

وی در انتها گفت: از الهام هاشی برای حضور گرمش در تیم ملی تفنگ تشکر می کنم. با اینکه ژاپن میزبان المپیک او را برای مربیگری می خواست قبول نکرد و کنار ما ماند. به او افتخار می کنم و می دانم حضورش باعث موفقیت ما در المپیک خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نجمه خدمتی: حضور هاشمی باعث موفقیت ما در المپیک می گردد، تمام هزینه های اردو با خودمان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجمه خدمتی: حضور هاشمی باعث موفقیت ما در المپیک می گردد، تمام هزینه های اردو با خودمان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید