مسائل ثبت نام در سایت بنیاد برکت از زبان شهروند خبرنگار

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مسائل خود برای دریافت وام در سایت بنیاد برکت گلایه کرد.

مسائل ثبت نام در سایت بنیاد برکت از زبان شهروند خبرنگار

یکی از مهمترین مزایای مشاغل خانگی، کاهش بیکاری و افزایش درآمد خانواده است. با تشویق و ترغیب خانواده ها به مهارت آموزی اقتصاد خانواده رونق می گیرد. سایت بنیاد برکت راه اندازی شد تا متقاضیان برای دریافت تسهیلات وام به منظور راه اندازی مشاغل خانگی طرح خود را ثبت کنند. اما این روز ها شهروندخبرنگار ما که برای ثبت طرح به این سامانه مراجعه کرده با مسائل ثبت طرح در این سامانه روبرو شده و با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروند خبرنگار

من در سایت بنیاد برکت برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی ثبت نام کردم تا وامی دریافت کنم و برای خودم و خانواده شغلی خانوادگی راه اندازی کنم، چون توضیحات سایت کامل نبود نمی دانستم طرح را چگونه بنویسم و هیچ نمونه ای هم نبود الگو برداری کنم؛ لذا طرح را برای مشاغل خانگی خلاصه نوشتم و در سایت بارگذاری کردم روز بعد بدون هیچ توضیحی به من پیامک زدن طرح من رد شده است. وقتی به سایت مراجعه کردم امکان اصلاح نبود. به شماره هایی که درسایت بود زنگ زدم و بعد از چندین بار پیگیری به من گفتند هر کد ملی فقط یکبار می تواند طرحی را ارائه دهد و چون طرح شما رد شده دیگر نمی توانید طرحی را ثبت کنید. از شما می خواهم لطفا این موضوع را پیگیری کنید تا این مشکل بر طرف شود، چون ممکن است کسی طرح را اشتباهی بدهد یا چند طرح داشته باشد و با این مانع بزرگی فرصت کار برای خودش و خانواده اش را از دست برود، چون خانواده به شدت دچار مشکل هستند. لطفا در سایت یک نمونه طرح بگذارند تا مردم بدانند باید چگونه طرح خود را بنویسند و ارایه کند. لطفا به این مشکل رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه آموزش تصویربرداری برای شهروندوبلاگ اخبار و رویدادها مراجعه کنید

وبلاگ اخبار و رویدادها شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مسائل ثبت نام در سایت بنیاد برکت از زبان شهروند خبرنگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل ثبت نام در سایت بنیاد برکت از زبان شهروند خبرنگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید