مجموعه شعر چهار منتشر می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، جلیل صفربیگی گفت:مجموعه شعر چهار که جلیل صفربیگی رباعی هایش را گردآوری نموده است در انتشارات باشور منتشر می گردد.

مجموعه شعر چهار منتشر می گردد

جلیل صفربیگی شاعر درگفت وگو با خبرنگار ، درخصوص انتشار اثر جدیدش گفت:رباعی جدیدی را با عنوان چهار در انتشارات باشور منتشر می کنم.این کتاب مجموعه ای از رباعی هایی است که هنرجویانم در کارگاه های رباعی ام سروده اند و هم اکنون این مجموعه شعر برای اخذ مجوز انتشار به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رفته است که به زودی منتشر می گردد.

وی با بیان اینکه رباعی هایی که در مجموعه چهار جمع آوری کردم موضوعات متنوعی دارد، گفت:در آن رباعی های اجتماعی، عاشقانه، طنز و آیینی دیده می گردد؛ این کتاب که در حدود 80 صفحه منتشر می گردد 250 رباعی را دربرمی گیرد. جلد اول این کتاب هم بهار امسال در انتشارات زانا منتشر شد.

این شاعر با اشاره به جلدهای دیگر کتاب چهار و زمان انتشار آن جلد ها اظهار کرد: جلد سوم و چهارم مجموعه شعر چهار تا خاتمه امسال منتشر می گردد البته ناشر این جلدهای کتاب هنوز تعیین نیست؛ جلد های سوم و چهارم هم مانند جلدهای اول و دوم کتاب، مجموعه رباعی هایی را دربرمی گیرد که هنرجویانم در کارگاه رباعی ام آن را سروده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مجموعه شعر چهار منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه شعر چهار منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید