قائدی بازیکن حرفه ای است، بازیکنان بدانند درتیم بزرگی توپ می زنند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، وینفرد شفر سه شنبه شب پس از پیروزی تیمش در نفت مسجدسلیمان در جام حذفی در نشست خبری انتها بازی اظهار کرد: خوشحالم که در شهر مسجدسلیمان حضور دارم. مردم این شهر مهربان و دارای تاریخی بسیار قدیمی هستند. اولین نوبت بود که به این شهر می آیم و دوباره هم به این شهر خواهم آمد.

قائدی بازیکن حرفه ای است، بازیکنان بدانند درتیم بزرگی توپ می زنند

شفر در خصوص بازی نیز گفت: ما باید در همان 20 دقیقه نخست بازی را تمام می کردیم چون سه چهار موقعیت گلزنی بسیار خوب نصیب ما شد ولی متاسفانه از دست رفت.

وی مطرح نمود: بعد از آن، بازی برای ما سخت و طولانی شد. واقعیت این است که طولانی شدن بازی شاید برای طرفداران خوب باشد ولی برای مربیان اتفاقا خوبی نیست. این بازی برای ما نباید با مساوی تمام می شد ولی در نهایت بسیار خوشحالم که گل زدیم و بردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای اخراج وریا غفوری بسیار ناراحت شوم چون هم 10 نفره شدیم و هم مهدی قائدی را تعویض کردیم. از بازی کردن قائدی رضایت داشتم ولی در آن زمان از بازی احتیاج به بازیکن قدبلند تری داشتیم. مهدی خوب بازی کرد و می تواند در بازی های بعدی برای تیم ما بازی کند.

شفر در خصوص ناراحتی قائدی بعد از تعویض شدنش نیز بیان نمود: قائدی یک بازیکن حرفه ای است و می دانست ما در آن شرایط به بازیکن قد بلند احتیاج داشتیم. حریف در آن شرایط می توانست رو به توپ های بلند بیاورد به همین دلیل فرشید باقری را وارد زمین کردیم تا در کنار روزبه چشمی توپ های بلند حریف را بزند.

وی توضیح داد: بردن تیم نفت مسجدسلیمان کار ساده ای نبود. فیلم بازی آنها در برابر سپاهان را دیدم آنها موقعیت های خوبی داشتند ولی شکست خوردند به همین دلیل اعتقاد دارم شکست دادن آنها کار ساده ای نیست.

شفر با اشاره به تغییرات فراوان در ترکیب استقلال نسبت به سال قبل نیز گفت: 6 بازیکن از تیم ما جدا شدند و بازیکنان جدید احتیاج دارند تا با تیم هماهنگ شوند. استقلال تیم بزرگی است و هرکس در آن بازی می نماید روز بعد یک میلیون نفر در مورد عملکردش اظهارنظر می نمایند. شاید بازیکنی هزار فالوور داشته باشد ولی با پیوستن به استقلال ناگهان 100 هزار فالوور به وی اضافه می شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص بازیکنان جدا گردیده از این تیم نیز گفت: تیام در عجمان امارات یک گل زده و تیمش در آخرین بازی 5 گل دریافت نموده است. تیم امید ابراهیمی نتیجه نگرفته و سرور جپاروف هم در تیمش بازی نمی نماید. این بازیکنان برای استقلال زحمت کشیدند، اما الان همه آنها رفته اند. بازیکنان جدید نیز در تیم های خود سبک متفاوتی از بازی را تجربه نموده بودند ولی اکنون در استقلال شرایط متفاوتی را تجربه می نمایند.

شفر مطرح نمود: بهترین بازیکن ما فرشید اسماعیلی بود که اگر کمی خوش شانس بود می توانست در این بازی دو گل برای تیمش به ثمر برساند. نفت مسجدسلیمان هم تیم خوبی است و امیدوارم بعد از بازی روز شنبه با ما امتیازات لازم را برای خود جمع کند.

وی همچنین مطرح نمود: استقلال مثل آتش است و زمانی برای استراحت کردن ندارد. این تیم اکنون حتی فرصتی برای استراحت هم ندارد. بازیکنان جدید هم باید بدانند در تیم بزرگی بازی می نمایند و خود را به سطح بازی در چنین تیم بزرگی برسانند. تبریزی در ذوب آهن اصفهان یک قهرمان بود ولی اکنون به زمان احتیاج دارد تا در تیم ما همه توانایی های خود را نشان دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تاکید نمود: طرفداران در هر شرایطی از تیم استقلال انتظار پیروزی دارند اما ما نمی توانیم تنها با استفاده از نام استقلال در بازی های خود پیروز شدیم. بازیکنان جدید باید بجنگند و خودشان را پیدا نمایند تا در کنار نفرات با تجربه ما مثل منتظری و رحمتی موثر باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قائدی بازیکن حرفه ای است، بازیکنان بدانند درتیم بزرگی توپ می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدی بازیکن حرفه ای است، بازیکنان بدانند درتیم بزرگی توپ می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید