عزم جدی مجلس برای تحقق شعار امنیت بیشتر و هزینه کمتر

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت و کاهش هزینه های تحصیلی دانشجویان را با تأکید بر ایجاد رشته های مرتبط با علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی زرند پیگیری می کنیم.

عزم جدی مجلس برای تحقق شعار امنیت بیشتر و هزینه کمتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ اخبار و رویدادها از زرند، عفت شریعتی کننده شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با سمنبر میرزایی رئیس این دانشگاه دیدار کرد.

کننده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: عزم جدی مجلس کمک به دانشگاه ها به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی است و از هیچ گونه حمایتی که زمینه تحول، ترقی و تعالی دانشگاه را مهیا کند، دریغ نخواهیم کرد.

شریعتی با تأکید بر ایجاد رشته های دانشگاهی در حوزه های سلامت و بهداشت و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند متذکر شد: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی به خصوص کمیسیون بهداشت و درمان را برای کمک به ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی جلب خواهیم کرد؛ چراکه خواست و نیاز مردم این منطقه است که فرزندانشان با آرامش و امنیت بیشتر و هزینه های کمتر در رشته های مورد علاقه خود تحصیل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند نیز به ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به توسعه علمی و پژوهشی شهرستان زرند اشاره و اظهار کرد: این دانشگاه ظرفیت های فراوانی برای جذب دانشجو در رشته های مختلف مرتبط با نیازهای واقعی مردم شهرستان زرند دارد.

میرزایی افزود: در صورت حمایت کنندگان مجلس و مسئولان می توانیم خدمات علمی و پژوهشی به ویژه در حوزه های مرتبط با صنایع و حوزه سلامت مردم به مردم شهرستان زرند ارائه کنیم.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "عزم جدی مجلس برای تحقق شعار امنیت بیشتر و هزینه کمتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم جدی مجلس برای تحقق شعار امنیت بیشتر و هزینه کمتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید