ارائه خدمات توان بخشی دولتی به معلولان جسمی حرکتی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رئیس دانشکده پیراپزشکی مشهد گفت:خدمات توان بخشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تعرفه های دولتی به معلولان جسمی حرکتی ارائه می گردد.

ارائه خدمات توان بخشی دولتی به معلولان جسمی حرکتی

داوود سبحانی راد رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مرکز جامع ارائه خدمات توان بخشی دولتی به معلولان جسمی حرکتی توان بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدماتی شامل: کار درمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، شنوایی شناسی ارائه و در راستا فراوری پروتز و کفش مناسب برای این قشر کوشش می نمایند تا مشارکت آنان در جامعه و رضایت آن ها از زندگی افزایش یابد.

او اضافه کرد: خدمات توان بخشی در این مرکز با جدیدترین تجهیزات و برترین درجه علمی و کیفی و با هزینه به صرفه به بیماران ارائه می گردد.

رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: سازمان جهانی بهداشت نیز با شعار مشارکت اجتماعی معلولان جسمی حرکتی ارائه خدمات توان بخشی و بعلاوه استفاده از سمعک، عینک و اندام مصنوعی را دارای نقش مهمی در بهبود شرایط زندگی معلولان جسمی -حرکتی دانست.

سبحانی راد اعلام کرد: افراد بسیار زیادی از معلولان جسمی حرکتی موفقیت هایی را کسب نموده اند، که افراد سالم حتی به یکی از این موفقیت ها دست نیافته اند.

وبلاگ اخبار و رویدادها خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارائه خدمات توان بخشی دولتی به معلولان جسمی حرکتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات توان بخشی دولتی به معلولان جسمی حرکتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید