عرفانی: زندگی شهید جهادگر امیرمحمد اژدری رمان می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، نویسنده داستان زندگی شهید جهادگر امیرمحمد اژدری گفت: این جهادگر از دوستان همسرم بوده است که برای نگارش زندگی نامه داستانی او در قالب یک رمان، پژوهش هایی نیز انجام داده ام و هم اکنون نگارش آن را انجام می دهم.

عرفانی: زندگی شهید جهادگر امیرمحمد اژدری رمان می گردد

سارا عرفانی، داستان نویس کشورمان در تبادل نظر با خبرنگار فرهنگی وبلاگ اخبار و رویدادها از نگارش رمانی براساس زندگی امیرمحمد اژدری، از جهادگران و اعضای شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع) اطلاع داد.

وی در این رابطه گفت: این کتاب روایتی داستانی از زندگی این جهادگر است که مشغول نگارش آن هستم. برای نوشتن این رمان دست به تحقیق و تبادل نظر هایی هم زده ام که بن مایه داستانی کتابم خواهد بود.

این داستان نویس درباره چرایی رفتن به سمت این موضوع نیز گفت: شخصیت اصلی کتابم درواقع از دوستان همسر بنده بوده اند و همین آشنایی نیز علتی مضاعف شد تا زندگی او را روایت کنم.

عرفانی در عین حال گفت: نوشتن این رمان فعلا ادامه دارد و هنوز اسمی هم برای آن انتخاب نکرده ام.

این نویسنده ادبیات داستانی در عین حال اطلاع داد؛ مشغول تهیه و نگارش یک مجموعه کتاب با همکاری ده نویسنده هستیم که قرار است منجر به انتشار کتاب هایی داستانی در حوزه سواد اقتصادی بچه ها گردد. فرآیند نگارش و انتخاب این داستان ها را نیز درحال پیگیری دارم.

لازم به ذکر است؛ امیر محمد اژدری از جهادگران و اعضای شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع) به شمار می رود که بیش از هفت سال به جهاد در مناطق محروم کشور مشغول بود.

اژدری در اکثر استان های کشور از جمله لرستان، خوزستان، خراسان، کرمانشاه، ایلام و ... سابقه انجام فعالیت های جهادی داشت. این جهادگر آدینه 25 آبان ماه 97 درحالیکه با چند تن از مسئولان عضو شورای قرارگاه امام رضا (ع) از تهران راهی مناطق محروم جنوب کشور بود، در جاده عسلویه-پارسیان دچار سانحه شد و به ملکوت اعلی پیوست

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عرفانی: زندگی شهید جهادگر امیرمحمد اژدری رمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرفانی: زندگی شهید جهادگر امیرمحمد اژدری رمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید