صدور 32 هزار فقره کارت ملی هوشمند در بیله سوار

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، فرماندار بیله سوار مغان گفت: از زمان آغاز طرح صدور کارت ملی هوشمند بیش از 32هزار فقره کارت در این شهرستان صادر شده که 82 درصد جمعیت را شامل می شود.

صدور 32 هزار فقره کارت ملی هوشمند در بیله سوار

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از ایرنا، حسن قبادی در نشست با کارکنان ثبت احوال شهرستان بیله سوار در استان اردبیل بر نقش کلیدی این سازمان در جمع آوری و انعکاس به روز و دقیق آمار وقایع حیاتی تاکید کرد و اضافه نمود: برخورداری از آمار دقیق و به روز موجب تصمیم گیری درست و بهتر مدیران در عرصه های مختلف می شود.

وی اضافه نمود: یکی از مهمترین موضوعات پیش روی کشور، مسئله انتخابات است و همگان بخصوص مجموعه ثبت احوال بایستی همت، تلاش و توان خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه بکارگیرد. سیامک موسی پور رئیس ثبت احوال بیله سوار نیز گفت: امسال 2هزارو 532 فقره کارت هوشمند ملی و 2هزارو 111مورد تعویض شناسنامه و 152 مورد شناسنامه المثنی صادرشده است.

موسی پور اضافه نمود: حدود 18 درصد از جمعیت واجد شرایط در شهرستان بیله سوار کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اند و باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و دریافت کارت ملی اقدام کنند.

وی در ادامه به خدمات دولت الکترونیک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کوتاه کردن جهت ارائه خدمات و کاهش حضور مردم در ادارات و آسان تر شدن مراحل خدمات از مهم ترین مزایای خدمات الکترونیکی است.

فرماندار بیله سوار مغان به آمار 9ماهه امسال اشاره کرد و اضافه نمود: در این مدت 270مورد ازدواج، 47 مورد طلاق، 459 مورد ولادت و 160 مورد نیز وفات در این شهرستان ثبت شده و بیشترین فراوانی در نام گذاری نوزادان بیله سواری امیر علی و زهرا بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "صدور 32 هزار فقره کارت ملی هوشمند در بیله سوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 32 هزار فقره کارت ملی هوشمند در بیله سوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید