شریفی: بازیکنان جوان تر با انگیزه بیشتری کار می نمایند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، ملی پوش والیبال ایران گفت: تیم ما مثل ایتالیا تغییرات زیادی داشته است، ولی بازیکنان جوان تر با انگیزه بیشتری کار می نمایند.

شریفی: بازیکنان جوان تر با انگیزه بیشتری کار می نمایند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرتضی شریفی، ملی پوش جوان ایران با تشریح برنامه سفر تیم ملی والیبال به چین گفت: سفر طولانی بود، اما پرواز خیلی راحتی داشتیم و اذیت نشدیم. طی این یکی، دو روز میزبانی خیلی خوبی را از چینی ها شاهد بودیم. تغذیه اینجا واقعاً عالی است. شرایط سالن و تمرین هم خیلی خوب است.

وی اضافه کرد: روز اول که رسیدیم یک تمرین سبک داشتیم. بعد با توجه به اختلاف زمانی سه ساعته قدری تحت تأثیر تغییر محیط بودیم، اما خداراشکر بعد از یکی، دو روز به شرایط خوب رسیدیم. تمام تیم ها آمده اند تا بهترین نتیجه را بگیرند، اما ما باید باز هم بهترین نمایش خود را داشته باشیم تا برنده شویم.

ملی پوش والیبال ایران تأکید کرد: ایتالیا را نباید دست کم گرفت. ما مثل ایتالیا تغییرات زیادی داشتیم و می دانیم بازیکنان جوان تر با انگیزه بیشتری کار می نمایند. همچنین چینی ها که دوست ندارند به هیچ تیمی ببازند. همان طور که ایران مقابل تیم های اروپایی انگیزه دارد، چینی ها هم مقابل ما با انگیزه هستند. باید بگویم همه بازیکنان یکدل هستند که هفته اول را با برد پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شریفی: بازیکنان جوان تر با انگیزه بیشتری کار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفی: بازیکنان جوان تر با انگیزه بیشتری کار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید