فینال والیبال قهرمانی آسیا ، سروقامتان ایران با عبور از سامورایی ها بر بام آسیا ایستادند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل ژاپن ضمن دفاع از اسم قهرمانی خود توانست برای چهارمین بار بر بام آسیا بایستد.

فینال والیبال قهرمانی آسیا ، سروقامتان ایران با عبور از سامورایی ها بر بام آسیا ایستادند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، ملاقات فینال بیست و یکمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی آسیا 2021 از ساعت 13:30 امروز (یک شنبه) بین تیم های ملی ایران و ژاپن برگزار گردید که در انتها این جدال مهیج و زیبا این تیم ایران بود که پیروز شد با ارائه یک بازی کم اشتباه و هماهنگ مقتدرانه از سد سامورایی هایی بگذرد تا چهارمین قهرمانی ایران در تاریخ این رقابت ها ثبت گردد.

در این ملاقات حساس که به میزبانی سالن چیباپورت آرنا برگزار گردید، بازیکنان ایران ست های بازی را با امتیاز های 25-27، 22-25 و 29-31 به سود خود تمام کردند تا شاگردان بهروز عطایی با کسب این برد 3 بر صفر از اسم قهرمانی دوره گذشته خود دفاع نمایند.

در این ملاقات تیم ملی ایران با ترکیب جواد کریمی، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، امیر حسین توخته و محمدرضات حضرت پور در پست لیبرو به مصاف ژاپن میزبان رفت.

تیم های ایران و ژاپن پیش از این 2 بار در فینال قهرمانی سال های 2015 تهران و 2009 فیلیپین رو در روی هم قرار گرفته بودند که در هر دو بازی ایران با نتیجه 3 بر یک مغلوب رقیب سنتی خود شده بود تا این که با قهرمانی در این دوره عطایی توانست طلسم شکست در فینال برابر ژاپن را بشکند تا بازیکنان ایران جام قهرمانی را در خاک ژاپن بالای سر ببرند.

در 21 دوره گذشته این رقابت ها، ژاپن با 9 قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست و تیم ملی ایران هم با چهار بار قهرمانی در سال های 2011، 2013 و 2019 و 2021 در رده بعدی تیم های پرافتخار قاره کهن ایستاد.

بعلاوه ایران و ژاپن با صعود به ملاقات نهایی جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا 2022 روسیه را کسب نموده بودند.

تیم ملی چین هم با پیروزی 3 بر صفر مقابل چین تایپه بر سکوی سوم ایستاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فینال والیبال قهرمانی آسیا ، سروقامتان ایران با عبور از سامورایی ها بر بام آسیا ایستادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال والیبال قهرمانی آسیا ، سروقامتان ایران با عبور از سامورایی ها بر بام آسیا ایستادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید