سیستم نو کروز کنترل بی ام و را پشت چراغ هدایت متوقف خواهد نمود

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، نسل بعدی خودرو بی ام و از نوعی سیستم هوشمند کروز کنترل برخوردار خواهد بود که پشت چراغ هدایت متوقف می گردد. این سیستم می تواند برای رانندگان حواس پرت بسیار مفید باشد.

سیستم نو کروز کنترل بی ام و را پشت چراغ هدایت متوقف خواهد نمود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نسل بعدی بی ام و پشت چراغ های هدایت متوقف می گردد. این تکنولوژی در حال توسعه است و به زودی شاهد حضور آن در خودروهای گروه خودروسازی بی ام و خواهیم بود.

تکنولوژی گروه خودروسازی بی ام و در حال توسعه است و می تواند به وسیله به روز رسانی پیشرفت کند. بر اساس این تکنولوژی نو رانندگی در محیط های شهری بسیار ساده تر خواهد شد. تشخیص نور چراغ های هدایت و رانندگی مهمی برای سیستم کروز کنترل است و اجازه خواهد داد که خودرو بدون هیچ تلاشی از سوی راننده متوقف گردد یا حرکت کند. مهندسان گروه خودروسازی بی ام دبلیو می گویند این تکنولوژی می تواند در هنگامی که حتی علائم کار نمی نمایند نیز موثر باشد.

رادارهای خودرو سیگنالهای چراغ هدایت را تشخیص می دهند و بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های کنترل ترافیک بدون احتیاج به حرکت خاصی از سوی راننده خودرو را متوقف می نمایند. در حال حاضر، اگر شما جلوی چراغ سبز باشید خودرو به شکل اتوماتیک حرکت نخواهد نمود و شما باید ماشین را با فشردن پدال گاز حرکت دهید اما برای توقف، خودرو بدون احتیاج به عملکرد خاصی از سوی راننده حرکت خواهد نمود.

البته ضروری است بدانید که بی ام دبلیو اعلام نموده که این فناوری تنها برای سرعت 80 کیلومتر در ساعت برنامه ریزی شده و هنوز هم در حال توسعه است تا با سرعت های بالاتر همسان گردد.

منبع: انتخاب

به "سیستم نو کروز کنترل بی ام و را پشت چراغ هدایت متوقف خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم نو کروز کنترل بی ام و را پشت چراغ هدایت متوقف خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید