روستای حصار احتیاج به زیرساخت های بیشتری در بخش گردشگری دارد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر گفت: سواحل بکر حصار با داشتن جاذبه طبیعی گردشگری باید سامان دهی گردد و در طول سال مورد استفاده گردشگران قرار گیرد.

روستای حصار احتیاج به زیرساخت های بیشتری در بخش گردشگری دارد

به گزارش خبرگزاری میراث وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی بوشهر، محمد حسین ارسطو زاده در حالی که به همراه رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان گناوه و رئیس شورای اسلامی روستای حصار از زیر ساخت های گردشگری روستای حصار بازدید می کرد, گفت: سواحل بکر حصار با داشتن جاذبه طبیعی گردشگری باید ساماندهی شده و در طول سال مورد استفاده گردشگران قرار گیرد.

او با تاکید بر لزوم استاندارد سازی اقامتگاه ها اضافه کرد: ما باید اقامتگاه های خود را بر اساس استانداردهای موجود بنا کنیم که رضایتمندی گردشگران را به دنبال داشته باشد که این مهم می تواند به افزایش ورود گردشگر یاری کند و روستای حصار که یکی از روستاهای هدف گردشگری استان است احتیاج به فراهم کردن زیر ساخت های بیشتر گردشگری دارد. امیدواریم با یاری دیگر دستگاه های دخیل در ستاد اجرایی خدمات سفر به این موضوع یاری کنیم.

ارسطو زاده با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت ها در امر گردشگری اضافه کرد: امروزه صنعت بدون دود گردشگری یکی از ارکان بزرگ رونق مالی در دیگر کشورهاست که کوشش مجموعه میراث فرهنگی یاری کردن به توسعه این صنعت و رضایتمندی گردشگران ورودی به استان بوشهر است. برگزاری کلاس های آموزشی جهت علاقه مندان و فعالان این صنعت، استانداردسازی زیرساخت ها، توسعه اماکن گردشگری و در آخر معرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان راه رسیدن به این است.

منبع: میراث آریا

به "روستای حصار احتیاج به زیرساخت های بیشتری در بخش گردشگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای حصار احتیاج به زیرساخت های بیشتری در بخش گردشگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید