برطرف تصرف 1260 مترمربع از اراضی کشاورزی بهشهر

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرنگاران/مازندران مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از قلع و قمع چندین تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مساحت 1260 مترمربع در این شهرستان از ابتدای اسفندماه سال جاری تا به امروز اطلاع داد.

برطرف تصرف 1260 مترمربع از اراضی کشاورزی بهشهر

غلامرضا قنبری در جمع وبلاگ اخبار و رویدادها اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی از ابتدای اسفندماه سال جاری تا به امروز، هفت تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بهشهر قلع و قمع و 1260 مترمربع زمین کشاورزی به چرخه فراوری بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر با بیان اینکه 5 مورد از قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز بر اساس تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی قلع و قمع شد، توضیح داد: این قلع و قمع شامل بنا، اسکلت فلزی برای ساخت بنا، استخر، محوطه سازی و دیوارکشی بود.

قنبری با تاکید بر محدود بودن اراضی کشاورزی و رابطه مستقیم حفظ کاربری اراضی کشاورزی با امنیت غذایی، گفت: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی این شهرستان است و مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز در اراضی خود برای دریافت مشاوره و اخذ مجوز به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی تابعه مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برطرف تصرف 1260 مترمربع از اراضی کشاورزی بهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف تصرف 1260 مترمربع از اراضی کشاورزی بهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید