دفتر انجمن های حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان همدان افتتاح شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، دفتر انجمن های حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان همدان افتتاح شد.

دفتر انجمن های حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان همدان افتتاح شد

علی مالمیر گفت: ایجاد تعامل با دیگر تشکل های جهانگردی همانند آژانس های مسافرتی، هتل ها و سایر مجموعه های مرتبط، ایجاد زمینه اشتغال برای راهنمایان جهانگردی و انسجام قانونی در تبیین نوع وظایف و فعالیت های راهنمایان جهانگردی از اهداف انجمن های حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان جهانگردی استان همدان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی همدان گفت: راهنمایان جهانگردی به عنوان نماینده شهر و استان برای انتقال فرهنگ اصیل و معرفی این دیار نقش کلیدی ایفا می نمایند.

او با اشاره به حضور موثر و حیاتی راهنمایان جهانگردی در جذب جهانگرد و معرفی جاذبه های جهانگردی و زیبایی های استان، همیشه بر حمایت از راهنمایان تاکید نمود.

مالمیر اضافه نمود: راهنمایان جهانگردی استان ناظران و نمایندگان اصلی در آسیب شناسی و توسعه زیرساخت های صنعت جهانگردی هستند و تجربیات آنها به مثابه چراغ راهی برای برنامه ریزان برای مهیا شدن هرچه بهتر برای استانی پربار برای جذب حداکثری جهانگرد است.

در افتتاح دفتر این انجمن که مدیران آژانس های مسافرتی و فعالان حوزه جهانگردی استان نیز حضور داشتند، دفتر انجمن در خانه بیژن واقع در ابتدای خیابان شریعتی همدان راه اندازی شد.

منبع: همگردی

به "دفتر انجمن های حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان همدان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر انجمن های حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان همدان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید