دستگیری زورگیران بزرگراه شهید خرازی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کلانتری 181 وردآورد با اشاره به دستگیری 3 دزد زورگیر که در محدوده بزرگراه شهید خرازی از سرنشینان یک دستگاه خودرو تیبا زورگیری نموده بودند، خبرداد و گفت: متهمان به 15 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند.

دستگیری زورگیران بزرگراه شهید خرازی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از پلیس، سرهنگ صیدمراد پیروندی گفت: با دریافت شکایتی با موضوع زورگیری در برزگراه شهید خرازی توسط راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروی پراید، شناسایی و دستگیری دزدان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 181 وردآورد نهاده شد.

وی بیان داشت: گزارش اولیه پرونده نشان از این داشت، ساعت 02:30 بامداد راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودرو پراید در جاده های فرعی بزرگراه خرازی یک دستگاه خودرو تیبا را متوقف و با تهدید سلاح سرد، وجه نقد و تلفن همراه در مجموع به ارزش 800 میلیون ریال از سرنشینان خودروی تیبا سرقت نموده و گریخته اند.

رئیس کلانتری وردآورد عنوان داشت: با تحقیقات پلیسی سرنخ هایی از دزدان شناسایی و در رصد های اطلاعاتی معین شد مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستان غرب تهران است.

این مقام انتظامی اضافه نمود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی نتیجه آنالیز های اجرا شده در اختیار مرجع قضائی نهاده شد و ماموران کلانتری پیروز شدند هر سه دزد را در مخفیگاهشان دستگیر نمایند و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دهند.

پیروندی ابراز داشت: متهمان در کلانتری به 15 فقره سرقت به همین شیوه اقرار و اظهار کردند با پرسه زنی در جاده های فرعی و در محل های خلوت مرتکب سرقت می شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی نهاده شدند، به شهروندان توصیه کرد: در ساعات بامدادی از تردد در جاده های فرعی حاشیه تهران که فاقد سکونت و روشنایی است، خودداری کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دستگیری زورگیران بزرگراه شهید خرازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری زورگیران بزرگراه شهید خرازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید