خبرنگاران معافیت 850 هنرمند گلستانی از پرداخت حق بیمه فصل بهار

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، گرگان - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت که 850 هنرمند زیر پوشش صندوق اعتبار هنر در این استان به دلیل شیوع ویروس کووید 19 از پرداخت حق بیمه در فصل بهار معاف شدند.

خبرنگاران معافیت 850 هنرمند گلستانی از پرداخت حق بیمه فصل بهار

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، عادله کشمیری چهارشنبه گفت: اجرای این طرح از 21 اردیبهشت ماه امسال شروع شده و هنرمندان گلستانی نیازی به مراجعه حضوری ندارند و تمامی اقدامات و مراحل اداری آنان به صورت آنلاین انجام خواهند داد.

به گفته کشمیری این تصمیم در نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیی، مدیرعامل، هیات مدیره صندوق اعتباری هنر و معاون اول رییس جمهور اتخاذ شده که بیمه شدگان صندوق اعتباری هنر از پرداخت حق بیمه خود در سه ماه اول امسال معاف شوند.

وی همچنین از برخورداری هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر از 2 هزار میلیارد ریالی منابع اشتغال پایدار در قالب وام قرض الحسنه برای جبران خسارت های ناشی از شیوع بیماری کرونا در بخش فرهنگ و هنر اطلاع داد و اضافه کرد: به زودی هنرمندان گلستانی عضو این صندوق نیز از مزایای آن برخوردار می شوند.

مطابق گزارش روز چهارشنبه رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور، تا به امروز 112 هزار و 725 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و فوت 50 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 783 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معافیت 850 هنرمند گلستانی از پرداخت حق بیمه فصل بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معافیت 850 هنرمند گلستانی از پرداخت حق بیمه فصل بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید