خبرنگاران جشنواره کودک قهرمان من در همدان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، همدان - خبرنگاران - مدیرکل بهزیستی همدان گفت: نخستین جشنواره ملی کودک قهرمان من که مخاطبان آن والدین و مربیان مهدهای کودک هستند، در همدان برگزار می گردد.

خبرنگاران جشنواره کودک قهرمان من در همدان برگزار می گردد

حمیدرضا الوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ اخبار و رویدادها اضافه نمود: نخستین جشنواره ملی کودک قهرمان من با هدف افزایش سلامت جسمی و روحی مربیان، بچه ها مهدهای کودک و پدر و مادر آن ها، گسترش همدلی و مهربانی در جامعه و ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعدادهای ناشناخته برگزار می گردد.

وی گفت: نزدیک به 300 مهدکودک شهری و روستایی با 855 نفر نیرو، به عنوان مسئول فنی، مربی و یا یاری مربی، زیر نظر بهزیستی این استان فعالیت دارند.

الوند اضافه نمود: مخاطبان این جشنواره را پدر و مادرها و مربیان مهدهای کودک فعال در گروه سنی سه تا 6 سال تشکیل می دهند.

مدیرکل بهزیستی همدان تاکید نمود: بر اساس اعلام کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه مهدهای این استان همزمان با سراسر کشور تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

وی گفت: تمام فعالیت های موجود در کتاب های معرفی شده در منابع مورد تایید سازمان بهزیستی با روشهای قصه گویی، طراحی بازی، طراحی کاردستی و دیگر اثرها که مرتبط به روزهای قرنطینه و کرونا باشد از موضوعات این جشنواره است.

الوند ادامه داد: علاقمندان می توانند اثرهای خود را به وسیله پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی www.mahdportal.ir تا انتها هفته دوم اردیبهشت 1399 ارسال نمایند.

بر اساس آخرین آمار نزدیک به 13 هزار کودک در مهد کودک های استان آموزش می بینند که از این تعداد 2 هزار و 870 نفر در مناطق روستایی زندگی می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جشنواره کودک قهرمان من در همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره کودک قهرمان من در همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید