ترامپ: هر وقت اوباما صحبت می نماید مردم به طرف ما می آیند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر گفته اظهارات رئیس جمهور پیشین این کشور به نفع تبلیغات انتخاباتی او بوده است.

ترامپ: هر وقت اوباما صحبت می نماید مردم به طرف ما می آیند

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیغامی در توئیتر گفته اظهارات باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین این کشور در حکم تبلیغات انتخاباتی برای او بوده است.

ترامپ در این پیغام نوشت: اوباما در حال تبلیغ [انتخاباتی]برای ماست. هر وقت او صحبت می نماید، مردم به طرف ما می آیند. او حتی نمی خواست از جو [بایدن]خوابالو حمایت کند. او این کار را مدت ها بعد از انتخابات مقدماتی انجام داد!

اوباما بامداد روز پنجشنبه (به وقت تهران) در سخنرانی خود به انتقاد از ترامپ پرداخت.

وی که در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا صحبت می کرد، گفت: ترامپ به هرکسی که از وی حمایت نکند توهین نموده یا آنکه وی را به زندان تهدید می نماید. این رفتار عادی یک رئیس جمهور نیست.

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: دروغ و اتهام زنی بخشی از مدیریت ترامپ و معاونانش شده و باید با مشارکت گسترده در انتخاباتی آینده هیچ گونه جای تردیدی باقی نماند.

در حالی که کمتر از دو هفته به بر گزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده است، نتایج بعضی نظر سنجی ها حاکی از آن است که نامزد دموکرات ها در این انتخابات از رقیب جمهوری خواه خود پیشی گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترامپ: هر وقت اوباما صحبت می نماید مردم به طرف ما می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: هر وقت اوباما صحبت می نماید مردم به طرف ما می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید