افزایش حجم تردد زائران اربعین از مرز مهران ، تردد وسایل نقلیه روان است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مدیرکل گمرک ایلام از افزایش حج تردد زائران اربعین از مرز مهران خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه روان است و مسئله ای برای انتقال تجهیزات مواکب به عراق وجود ندارد.

افزایش حجم تردد زائران اربعین از مرز مهران ، تردد وسایل نقلیه روان است

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ اخبار و رویدادها روح الله غلامی با اشاره به وضعیت گمرک مهران برای تردد زائران اربعین حسینی گفت: در حال حاضر جمعیت زیادی در مرز وجود دارند با این و تردد زائران روان است.

مدیرکل گمرک ایلام با بیان اینکه طبق اطلاعیه ستاد اربعین ورود خودرو های شخصی به عراق از 15 مهرماه تا 30 مهرماه ممنوع شده است، گفت: تجهیزات مواکب بر اساس برنامه ریزی و مرز هایی که معین شده است در حال خروج از کشور هستند؛ البته مرز از سوی گمرک عراق برای تردد این تجهیزات دیرتر باز شد، اما در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کارکنان گمرک ایلام در این ایام زحمات زیادی برای خدمات رسانی و تسهیل و روان سازی تردد زائران اربعین ارائه می دهند، بیان داشت: کامیون های تجاری که وجود داشتند از مرز مهران خارج شدند، اما جاده های منتهی به مرز و داخل خاک عراق نیز شلوغ است. به نظر می رسد که صاحبان کالا های تجاری طی این روز ها بهتر است تردد خود را کاهش دهند.

غلامی ادامه داد: البته پلیس نیز اعلام کرده که از 15 تا 30 آبان تردد کامیون ها در جاده های منتهی به مرز های سفر اربعین ممنوع است.

وی افزود: در حال حاضر ایکس ری های مسافری فعال است و مشکل خاصی در زمینه تردد وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش حجم تردد زائران اربعین از مرز مهران ، تردد وسایل نقلیه روان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حجم تردد زائران اربعین از مرز مهران ، تردد وسایل نقلیه روان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید