افتتاح خوابگاه دانشجویی 216 نفره 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خوابگاه دانشجویی 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری شد.

افتتاح خوابگاه دانشجویی 216 نفره 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان

به گزارش گروه استان های وبلاگ اخبار و رویدادها، خوابگاه دانشجویی 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان با حضور ویدئوکنفرانسی محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری شد.

حامد احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان گفت: خوابگاه دانشجویی 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان زیر مجموعه 14 خوابگاه دخترانه طرح خورشید است که ظرفیت اسکان 216 دانشجو را دارد.

احمدی ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت 4 هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 360 میلیارد ریال ایجاد و تجهیز شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن استان سمنان در همجواری مرکز، همه سمنان را استان برخوردار تصور می نمایند در حالی که با سفر به منطقه ها دور و محروم، متوجه می شویم که این استان نیز باید جزو استان های محروم به صورت ویژه دیده گردد.

وی توضیح داد: با نیازسنجی های صورت گرفته، در شهر های سمنان، آرادان و شاهرود کمبود فضای خوابگاه دانشجویی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با یک برنامه مطلوب، خدمات لازم را به سایر شهر های استان ارائه کنیم.

در این آیین نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان حضور داشت.

دانشکده بهداشت دامغان دارای 379 نفر دانشجو در سه رشته مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای و مهندسی آموزش بهداشت است.

این دانشکده از سال1370 تاسیس و تا به امروز 2 هزار و 382 نفر دانش آموخته داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افتتاح خوابگاه دانشجویی 216 نفره 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح خوابگاه دانشجویی 216 نفره 15 خرداد دانشکده بهداشت دامغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید