استاندار گیلان در گلزار شهدای رشت حضور یافت

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، محمد علی نجفی در حاشیه این مراسم که صبح دوشنبه برگزار گشت با اشاره به رشد 10.5 درصدی اعتبارات هزینه شده در پروژه های مختلف استانی بیان نمود: خوشبختانه در سال جاری شاهد پیشرفت خوبی در زمینه اعتبارات بوده ایم که باعث رشد 24 درصدی تعداد پروژه ها در سطح استان شده است.

استاندار گیلان در گلزار شهدای رشت حضور یافت

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال هزار و 269 پروژه عمرانی در بخش های مختلف به بهره برداری می رسند اضافه کرد: این پروژه ها که با اعتباری بالغ بر 1115 میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده اند در بخش های گردشگری، صنعتی، کشاورزی، شیلات، گاز، برق و آب رسانی هستند.

نجفی همچنین پروژه های بنادر و دریانوردی، توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی و حمل و نقل را از دیگر پروژه هایی دانست که همزمان با هفته دولت افتتاح می شوند.

استاندار گیلان در تشریح این پروژه ها گفت: هزار پروژه با 582 میلیارد تومان اعتبار دولتی، 222 پروژه با اعتبار 40 میلیارد تومان در حوزه شهری و 42 واحد صنعتی در بخش خصوصی با اعتبار 212 میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

نجفی اضافه کرد: واگذاری چهار هزار و پنج واحد مسکن مهر و بهسازی دو هزار و 509 واحد مسکونی نیز از دیگر اقدامات در هفته دولت است.

دوم تا هشتم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استاندار گیلان در گلزار شهدای رشت حضور یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار گیلان در گلزار شهدای رشت حضور یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید