اردوی آماده سازی تیم ملی دارت جوانان کشور در سرعین برپا شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رئیس کمیته دارت استان اردبیل عصر پنجشنبه در حاشیه برپایی این اردوی آماده سازی به خبرنگاران اضافه نمود: اردوی تیم ملی جوانان کشور در دو بخش پسران و دختران و با حضور 10 دارت باز در سرعین برپا می گردد.

اردوی آماده سازی تیم ملی دارت جوانان کشور در سرعین برپا شد

محمد علی پهناور یادآور شد که این اردو برای آماده سازی بیشتر تیم ملی جوانان دارت ایران برای حضور در رقابت های جهانی کلوژ رومانی تشکیل شده است.

به گفته وی امیرعلی رمضانی و حسین شوشتری از خراسان رضوی، پارسا کاظمی و آریان بهاری از گیلان، مهرداد سیفی از تهران، ایلیا خوشنودی از فارس، فاطمه کریمی و فاطمه صفی از اصفهان، مهشاد عوض زاده و عسل عوض زاده از استان سمنان اردونشینان مرحله سیزدهم دارت جوانان کشور هستند.

رئیس کمیته دارت استان با بیان اینکه حمیدرضا مومنی به عنوان سرمربی و مسعود رحمانی و ابوالفضل مامانی به عنوان مربی کار راهنمایی تیم ملی جوانان دارت را به عهده دارند، توضیح داد: علاوه بر این خانم صهبا سهامی از استان مازندران و غلامرضا شاکر از اردبیل به عنوان مربیان میهمان در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که این تیم با آماده سازی مطلوب و انگیزه لازم بتواند در رقابت های جهانی رومانی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده و بار دیگر از اعتبار دارت کشور دفاع کند.

لازم به ذکر است در آخرین روز ماه صفر و همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) پرچم آستان مقدس رضوی از طرف نمایندگی آستان میهمان اردوی تیم ملی دارت جوانان کشورمان شد و فضای معنوی به تمرینات تیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اردوی آماده سازی تیم ملی دارت جوانان کشور در سرعین برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی آماده سازی تیم ملی دارت جوانان کشور در سرعین برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید