ارائه بسته های تشویقی و بخشودگی عوارض شهرداری کاشان

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، عباس شافعی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در بسته های بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض ساختمانی 25 تا 30 درصد، عوارض خودرو 40 درصد، عوارض صنفی 20 درصد و عوارض صنفی 10 درصد شامل تخفیف می شوند.

ارائه بسته های تشویقی و بخشودگی عوارض شهرداری کاشان

وی با بیان این که طرح بخگرددگی تا خاتمه سال اعتبار دارد، اضافه کرد: با توجه به عزم شهرداری کاشان در بازآفرینی بافت های ناکارآمد ضوابط تشویقی بافت های فرسوده بسیار ویژه و متفاوت درنظر گرفته شده به نحوی که تخفیف حداقل 50 درصدی عوارض و تراکم مجاز مسکونی تقسیط بلندمدت از جمله آن است که با مراجعه به مناطق مربوطه می توانند از ضوابط و مزایای آن آگاه شوند.

مدیر درآمد شهرداری کاشان ضمن اشاره به کاهش کدهای عوارضی در امسال نسبت به سال 96 ابراز داشت: متاسفانه تحولات مالی میانه امسال و افزایش قیمت ها و بهای خدمات موجب شد تا شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان با مشکل روبرو گردد و بر همین اساس در تدوین تعرفه عوارض سال 98 به گونه ای برنامه ریزی شد که امکان اداره شهر بر اساس منابع درآمدی موجود فراهم باشد.

وی ضمن اشاره به ایجاد تناسب بین هزینه های نگهداشت شهر و فعالیتهای عمرانی خدماتی و فرهنگی اجتماعی و درآمدها گفت: سیاست شهرداری کاشان در جهت وصول بدهی شهروندان استفاده از ابزارهای تشویقی است و هیچ گاه نگاه شهرداری کاشان به استفاده از قوه قهریه و ارجاع پرونده بدهکاران به کمیسیون ماده 77 و پلمپ نبوده است.

شافعی با بیان اینکه بر اساس قانون عوارض محلی شهرداری ها باید تا خاتمه دی توسط شهرداری به شواری شهر پیشنهاد گردد، اضافه کرد: تعرفه پیشنهادی شورا پس از تایید به استانداری ارسال و تا قبل از بهمن هر سال آن تعرفه برای اجرا به شهرداری ابلاغ می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارائه بسته های تشویقی و بخشودگی عوارض شهرداری کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بسته های تشویقی و بخشودگی عوارض شهرداری کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید