ابلاغ اعتبار 85 میلیارد تومانی برای خسارت سیل اخیر در گیلان

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، استاندار گیلان از ابلاغ 85 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از سیل اخیر در گیلان و تسریع در بازسازی زیرساخت ها اطلاع داد و گفت: از این میزان اعتبار تاکنون بیش از 30 میلیارد تومان وصول شده است.

ابلاغ اعتبار 85 میلیارد تومانی برای خسارت سیل اخیر در گیلان

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مصطفی سالاری صبح امروز در سفر به شهرستان فومن از مراحل بازسازی مناطق آسیب دیده سیل اخیر این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اقدامات نهاده شد.

نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه این بازدید در جمع وبلاگ اخبار و رویدادها هدف از سفر خود به این شهرستان را بازدید از میزان پیشرفت بازسازی مناطق خسارت دیده بویژه زیرساخت ها برشمرد و اضافه کرد: در سیل اخیر علاوه بر آسیب هایی که به منازل مسکونی مردم وارد شد، بسیاری از تأسیسات، جاده ها، پل ها و زیرساخت های آب، برق و گاز نیز خسارت دیدند.

وی به ابلاغ حدود 85 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت ها و بازسازی مناطق آسیب دیده سیل اخیر به استان اشاره نمود و اضافه کرد: از این میزان اعتبار حدود 30 میلیارد تومان نقدینگی به استان پرداخت شده که حدود 15 میلیارد تومان از آن در اختیار بنیاد مسکن نهاده شده تا خسارت مردمی را جبران کند و مابقی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده تا هرچه سریع تر زیرساخت های آسیب دیده را بازسازی نمایند.

استاندار گیلان با بیان این که همکاران ما در دستگاه های اجرایی برای بازسازی مناطق خسارت دیده منتظر ابلاغ اعتبار و نقدینگی نماندند گفت: پل موقت قلعه رودخان تقریباً تکمیل شده و در مناطق دیگر نیز دسترسی های موقت برای مردم فراهم است.

وی با اشاره به این که به موازات اقدامات موقتی بازسازی دائمی مناطق آسیب دیده در حال اجرا است، گفت: در سیل اخیر شهرستان های دیگری چون املش خسارت های بسیاری به آن وارد شده که می کوشیم هرچه سریع تر بسترهای موقتی به زیرساخت دائمی تبدیل گردد که نیازمند زمان و اعتبار هستیم.

سالاری در این سفر از پل های تخریب شده در روستاهای قلعه رودخان، سیدسرا و کمال محله بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابلاغ اعتبار 85 میلیارد تومانی برای خسارت سیل اخیر در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ اعتبار 85 میلیارد تومانی برای خسارت سیل اخیر در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید