آخرین هشدار فدراسیون والیبال، تیم هاتسویه نکنند لیگ برگزار نمی گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، در حالی که 15 مردادماه آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در لیگ برتر والیبال بود اما هیچ یک از تیم ها تسویه حساب بازیکنان خود را به فدراسیون اعلام نکرده اند تا همچنان برگزاری لیگ با بلاتکلیفی روبرو باشد.

آخرین هشدار فدراسیون والیبال، تیم هاتسویه نکنند لیگ برگزار نمی گردد

منوچهر پورحسن در تبادل نظر با وبلاگ اخبار و رویدادها درباره معین تکلیف رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: جلسه ای با افشین داوری سرپرست فدراسیون برگزار نموده ایم و طی آن قرار شد تیم ها تا 31 مردادماه با بخش اقتصادی صحبت نموده و به توافق برسند، در غیر این صورت پس از آن تصمیم به برگزاری یا عدم برگزاری رقابت های لیگ خواهیم گرفت.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که بعضی از تیم ها مانند سایپا و ورامین اعلام نموده اند که تسویه حساب های خود را انجام داده اند، توضیح داد: اگر باشگاه ها تسویه حساب را انجام داده باشند، چیزی به فدراسیون ارائه نداده اند. از تیم های ورامین و کاله شاکی نداشته ایم اما تیم هایی مانند سایپا و اردکان شاکی دارند. اگر تسویه حساب ها صورت گرفته است، باید آن را در اختیار فدراسیون قرار دهند.

پورحسن در پاسخ به این سؤال که آیا مهلت فدراسیون به باشگاه ها بار دیگر تمدید خواهد شد یا خیر؟ گفت: خیر، با تصمیمی که با داوری و فتاحی گرفته ایم، قرار بر این است تیم ها در مهلت مقرر اعلام آمادگی نمایند. تیم ها حداقل 5 میلیارد و حداکثر 12 میلیارد در بخش قراردادها هزینه می نمایند. اگر از هر بازیکن مبلغ 30 میلیون تومان کم گردد می توانند بدهی های خود را تسویه نمایند. این موضوع به نفع بازیکنان و باشگاه ها است، چرا که بازیکنان این قراردادها را به ازای برگزاری لیگ دریافت می نمایند. اگر لیگی برگزار نگردد، پولی هم نخواهند گرفت.

رئیس سازمان لیگ در انتها گفت: در حال حاضر چهار تیم شرایط حضور در لیگ را دارند. اگر بتوانیم دو تیم دیگر نیز پیدا کنیم، لیگ را با 6 تیم شروع خواهیم کرد، در غیر این صورت لیگ برگزار نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آخرین هشدار فدراسیون والیبال، تیم هاتسویه نکنند لیگ برگزار نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین هشدار فدراسیون والیبال، تیم هاتسویه نکنند لیگ برگزار نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید