زمان تصمیم گیری برای برگزاری لیگ برتر والیبال تعیین شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها و به نقل از فدراسیون والیبال، نشست هم اندیشی به منظور آنالیز نحوه ادامه لیگ برتر مردان سال 99 از ساعت 14 تا 16 روز دوشنبه پنجم آبان ماه با حضور رئیس و سایر مسئولین فدراسیون والیبال، مدیران عامل و سرمربیان باشگاه های لیگ فزونی، در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار می گردد.

زمان تصمیم گیری برای برگزاری لیگ برتر والیبال تعیین شد

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در نظر داشت ادامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران را از روز چهارشنبه هفتم آبان ماه آغاز کند که با توجه به درخواست باشگاه ها مبنی بر تجدید نظر در این خصوص، نشست فوق برگزار می گردد تا بر اساس خرد جمعی درباره ادامه مسابقات تصمیم گیری گردد. بنابراین، دیدارهای روز چهارشنبه هفته آینده نیز برگزار نخواهد شد.

سی و چهارمین دوره لیگ برتر والیبال ایران، از روز چهارشنبه 19 شهریور ماه 99 آغاز و این رقابت ها به مدت هفت هفته پیگیری شد، اما از 18 مهرماه به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا و اینکه تیم ها بتوانند با آرامش خاطر بیش تر و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به تمرینات و رقابت های خود بپردازند، ادامه مسابقات متوقف شد.

با توجه به اینکه ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان، به دلیل شرایط شهر تهران از نظر شیوع ویروس کرونا، با حضور هیچ فرد دیگری از جمله وبلاگ اخبار و رویدادها در این نشست موافقت نکرده است، مقرر شد برای اطلاع رسانی دقیق و سریع، این مراسم به صورت آنلاین در سایت و صفحه آپارات فدراسیون والیبال پخش گردد. گزارش کامل مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال نیز به وسیله روابط عمومی فدراسیون منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمان تصمیم گیری برای برگزاری لیگ برتر والیبال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان تصمیم گیری برای برگزاری لیگ برتر والیبال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید