3 جلسه محرومیت برای آل کثیر کم است، گل محمدی اگر جرات داشت اسمم را می آورد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مهدی فنونی زاده گفت: می خواهم به گل محمدی بگویم شما چکاره هستی که برای صدا و سیما تصمیم می گیری که من کارشناس باشم یا نه؟! اگر خیلی کار تو درست است جلوی بازیکنانت را بگیر.

3 جلسه محرومیت برای آل کثیر کم است، گل محمدی اگر جرات داشت اسمم را می آورد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، مهدی فنونی زاده درباره دربی 95 و حواشی آن صحبت هایی نموده است که بخش هایی از آن را به نقل از ایران ورزشی می خوانید:

چرا استقلال در دربی برنده نشد؟!

استقلال خیلی خوب کار کرد خصوصاً در نیمه اول. اگر داور بازی آن طور حق این تیم را پایمال نمی کرد به طور حتم نتیجه اینطور رقم نمی خورد. نمی دانم چرا داور بازی اینطوری قضاوت کرد و اصلاً هدف کمیته داوران از انتخاب این داور چه بود؟!

بعد از این بازی هم آقای گل محمدی گلایه داشت چرا شما کارشناس صدا و سیما بودید!

اتفاقاً می خواستم به این مسأله اشاره کنم. می خواهم به گل محمدی بگویم شما چکاره هستی که برای صدا و سیما تصمیم می گیری که من کارشناس باشم یا نه؟! اگر خیلی کار تو درست است جلوی بازیکنانت را بگیر. اجازه نده که آل کثیر آن طور شادی کند. تو با همه مشکل داری. یادت هست که مدیرعامل قبلی پرسپولیس به تو چه گفت. پس دیگر در خصوص این مسائل اظهارنظر نکن. جالب هم هست که می ترسد و به اسم من مستقیم اشاره نمی کند و کد می دهد. آقای گل محمدی اگر دل و جرأت داشتی اسمم را مستقیماً می آوردی.

چرا استقلالی ها به شادی گل عیسی آل کثیر معترض بودند؟

برای من سؤال است که وقتی طرفدار استقلال در ورزشگاه نیست این بازیکن منظورش از آن شادی گل منشوری چه بود. وظیفه کمیته انضباطی است که از او بپرسد هدفش چه بوده. آن وقت تعیین می گردد که او چه هدف بدی پشت این ماجرا داشته است. مطمئناً او اهدافش چیز دیگری بوده که باید به آن اعتراف کند. سه جلسه محرومیت برای این بازیکن کم است. اینطوری باشد با او مماشات نموده اند. در نمونه های مشابه بیشتر از اینها محرومیت در نظر می گیرند.

استقلال می توانست حداقل در نیمه دوم بهتر بازی کند تا نتیجه اینطور تمام نگردد.

بله حق با شما است. من معتقدم که فرهاد نیمه مربی ها را باخت. تعویض هایش اشتباه بود و ای کاش از دانشگر استفاده می کرد. غلامی نمی تواند دفاع وسط خوبی باشد. در صحنه گل هفت بازیکن ما مقابل سه بازیکن آنها بودند اما نتوانستند توپ را مهار نمایند. ضمن اینکه مظاهری هم در دفع توپ اشتباه کرد و توپ را مقابل پای حریف انداخت. بعد می گویند چه تفاوتی بین عابدزاده و گلرهای فعلی است. عابدزاده در همین صحنه ها بهترین عملکرد را داشت.

به نظر می رسد که استقلال باید کاملاً قید قهرمانی در لیگ برتر را بزند.

نه اینطور نیست. بازی های زیادی مانده و استقلال یک بازی کمتر دارد و می تواند امیدوار به اشتباه حریفان باشد.

اما الان بیشترین امیدواری استقلال قهرمانی در جام حذفی است.

بله. فرهاد باید حواسش به این جام باشد و برای طرفداران قهرمانی بیاورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "3 جلسه محرومیت برای آل کثیر کم است، گل محمدی اگر جرات داشت اسمم را می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 جلسه محرومیت برای آل کثیر کم است، گل محمدی اگر جرات داشت اسمم را می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید