کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مراسم قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، بعد از ظهر امروز برگزار شد.

کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر فردا (شنبه) در صوفیه بلغارستان برگزار می شود.

مراسم قرعه کشی این مسابقات بعد از ظهر امروز برگزار گشت که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم مهدی احدی زناب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با رناتو عثمان اوویچ از کرواسی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور سوم به مصاف برنده مبازه میان کشتی گیران رومانی و آمریکا می رود. در این وزن 17 نفر حضور دارند.

در وزن 51 کیلوگرم سعید اسماعیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف کومی ساوادا از ژاپن می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم با برنده کشتی میان نمایندگان فرانسه و هند پیکار می کند. در این وزن 20 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 60 کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور نخست با رأفت رشید از بلغارستان سرشاخ می شود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان قزاقستان و جمهوری آذربایجان می رود. در این وزن 24 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 71 کیلوگرم رضا ساکی در دور اول با داتا چخایدزه از گرجستان کشتی می گیرد وی در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده کشتی میان رومانی و اسپانیا مبارزه می کند. در این وزن 28 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 92 کیلوگرم سعید کریمی زاده در دور نخست به مصاف خالد حسن از مصر می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران روسیه و آمریکا دیدار می کند. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید