کریم قنبری: روی قولی که به بازیکنانم دادم هستم و میدان را خالی نمی کنم، میان ما و سایر تیم ها مبارزه نابرابری در جریان است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، کریم قنبری، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد بین این تیم قعرنشین با دیگر تیم های لیگ فزونی یک مبارزه نابرابر در جریان است.

کریم قنبری: روی قولی که به بازیکنانم دادم هستم و میدان را خالی نمی کنم، میان ما و سایر تیم ها مبارزه نابرابری در جریان است

به گزارش خبرنگار وبلاگ اخبار و رویدادها از اصفهان، کریم قنبری پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی است و سرما و سختی هایش. این پیروزی را به مجموعه بزرگ ذوب آهن تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیروز باشند. ما نسبت به هفته گذشته شاه مکوند، کلانتری، باقرپور و نامداری را در اختیار نداشتیم. متأسفانه بضاعت ما همین است.

وی با تمجید از بازیکنان جوان تیم استقلال خوزستان گفت: به صورت ویژه از جوانان تیمم تشکر می کنم که با تمام وجود بازی و شرایط خوبی را برای ما ایجاد می نمایند. می توانستیم کار را در نیمه اول تمام کنیم. ما در این نیمه سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم و ذوب آهن یک فرصت داشت که همان یک موقعیت وارد دروازه ما شد.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه ذوب آهن ادامه بازی را با بازیکنان باتجربه اش کنترل کرد، گفت: تغییراتی در زمین اجرا کردیم که پاسخگو نبود و بازنده شدیم. به آینده امیدوارم و کوشش خود را می کنیم. نسبت به سایر تیم ها دچار مسائل عدیده ای هستیم و این بچه ها با از خود گذشتگی، تمام توان خود را گذاشتند. در زمین مشکل خاصی نداریم، اما موجودی ما همین است. مبارزه ادامه دارد و ما با تمام وجود مبارزه می کنیم، هرچند میان ما و سایر تیم ها، مبارزه نابرابری در جریان است.

قنبری با بیان اینکه تیمش با روشی که بازی می نماید، هنوز شانس بقا در لیگ برتر را دارد، توضیح داد: هنوز 24 امتیاز باقی مانده است و ما در دیدارهایی که به میدان رفتیم، مانند بازنده ها بازی نکردیم.

وی با بیان اینکه کوشش خود را برای حفظ استقلال خوزستان در لیگ برتر به کار می گیرد، گفت: مسئولیت فنی تیم با من است و در حدود دو ماهی که به استقلال خوزستان آمدم، تمرینات تیم دست من است. در زمان بوستانی هم تمرینات و برنامه ریزی تیم بر عهده من بود و من به بچه ها قول دادم تا زمانی که مرا بخواهند، هستم. قطعاً میدان را زود خالی نمی کنم و روی قولی که به بچه ها داده ام، هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریم قنبری: روی قولی که به بازیکنانم دادم هستم و میدان را خالی نمی کنم، میان ما و سایر تیم ها مبارزه نابرابری در جریان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم قنبری: روی قولی که به بازیکنانم دادم هستم و میدان را خالی نمی کنم، میان ما و سایر تیم ها مبارزه نابرابری در جریان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید