ژاپن گربه سیاه ورزش ایران

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، در سال 97، پنج رشته ورزشی کشورمان مقابل تیم های ژاپنی شکست خوردند.

ژاپن گربه سیاه ورزش ایران

به گزارش ، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان امروز وداع تلخی با مسابقات قهرمانی آسیا داشت. این مسابقه حکم رقابت های انتخابی جام جهانی پاراگوئه در سال 2019 هم بود.

ملی پوشان کشورمان در کمال ناباوری با نتیجه 3 بر 2 بازی را به ژاپنی هایی که چندین و چند بار در مصاف های رو در رو از ایران شکست خورده بودند، واگذار کردند. این بار با کوشش فراوان پایان سامورایی ها توانستند ایران مدعی کسب جام را از پیش روی بردارند.

این اولین باری نیست که تیم های ایرانی مقابل ژاپنی ها شکست می خورند. حذف تلخ ملی پوشان فوتبال کشورمان با نتیجه 3 بر صفر در جام ملت های آسیا 2019 و همچنین شکست ملی پوشان والیبال باز هم جلوی ژاپن در مسابقات جهانی از دیگر اتفاقات تلخی بود که هم چنان ورزش کشور را در بُهت فرو برده است.

تیم ملی بسکتبال ایران در خانه باز هم به آسمان خراش های ژاپنی بازی را واگذار کرد تا دیرتر به مسابقات جام جهانی صعود نمایند. اما تیر خلاص از طرف ژاپنی ها وقتی زده شد که در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، تیم پرسپولیس ایران در مجموع با نتیجه 2 بر صفر بازی را واگذار کرد، تا پنج بار پیاپی جلوی سامورایی ها مغلوب شویم.

ورزش ما مانند دهه های قبل به باخت جلوی ژاپن عادت نموده است و اینطور که معلوم است هیچ برنامه ای برای جبران این شکست های سریالی ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ژاپن گربه سیاه ورزش ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن گربه سیاه ورزش ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید