چطور اقامت راحتی در بیوک آدا داشته باشیم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، اقامت در بیوک آدا با رزرو قبلی

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر چند روزه به بیوک آدا هستید. می توانید از قبل با بهترین هتل های بیوک آدا آشنا شوید. برای آشنایی با خدمات هتل های معتبر جزیره بیوک آدا می توانید به سایت بوکینگ دات کام سری بزنید. خدمات هتل هایی را که با مقدار بودجه سفر شما تناسب دارند را بسنجید. بعد از انتخاب هتل مورد نظرتان به وسیله همین سایت اتاق تان را رزرو کنید. در این صورت در وقت سفرتان به بیوک آدا صرفه جویی نموده و زمان بیشتری را به دیدن زیبایی های جزیره اختصاص دهید.

چطور اقامت راحتی در بیوک آدا داشته باشیم

اقامت در هتل

در جزیره بیوک آدا هتل هایی هستند که بنای آن ها متعلق به دو قرن پیش است. اما در باز طراحی جدیدشان به گونه ای هستند که موقع اقامت در آن ها احساس آرامش دارید. یکی از این هتل ها هتل با شکوه شهر (splendid palace) است. اتاق های این هتل با سقف های بلند،نور عالی و دکوراسیون زیبا اقامت راحتی را برای مسافران بیوک آدا فراهم نموده است. شاید دوست داشته باشید در اتاق خودتان صبحانه را میل کنید در بیشتر هتل های خوب بیوک آدا این امکان برای شما فراهم هست. اگر رزرو اتاق در هتل مورد نظرتان را ازقبل انجام نداده اید، نگران نباشید! بیشتر هتل های معتبر بیوک آدا پذیرش 24 ساعته دارند. ممکن است در مدت اقامت تان نگران اسنادتان باشید، شما می توانید این اسناد را به صندوق امانات هتل محل اقامت تان بسپارید. در این صورت وقتی در هتل نیستید خیال تان راحت است. یکی از دغدغه های مسافران به خصوص در فصل شلوغی بیوک آدا رفتن به رستوران هاست. طبیعی است که بهترین رستوران های بیوک آدا در موقع شلوغی جزیره با ازدحام جمعیت روبرو باشند. انتظار کشیدن در صف های طولانی خیلی از وقت سفر شما را خواهد گرفت. شما می توانید با اقامت در یکی از هتل های بیوک آدا که رستوران پرطرفداری هم دارد، زمان خود را ذخیره کنید و آن را به تفریح بیشتر در جزیره اختصاص دهید. رستوران هتل آدا پالاس (Ada palas) با فضایی زیبا و رویایی یکی از بهترین رستوران های جزیره بیوک آدا محسوب می گردد. این هتل بیشتر مورد انتخاب زوج ها قرار می گیرد.

اقامت در ویلا

اگر شما در سفرهایتان دوست دارید در فضایی مثل خانه خودتان اقامت داشته باشید؟ می توانید در سفر به بیوک آدا به ویلاهایی که اجاره داده می شوند بروید. البته همه این ویلاها تحت نظرت گردشگری بیوک آدا نیستند. بیشتر ویلاهای جزیره بیوک آدا به صورت شخصی اجاره داده می شوند. پس باید مطمئن شوید که امنیت شما و همسفران تان در مدت اقامت حفظ خواهد شد. ویلاها و عمارت های زیبا در بیوک آدا یکی از جاذبه های مهم این جزیره محسوب می شوند. هر گردشگری که از گذرهای بیوک آدا بگذرد دوست دارد حتی شده یک شب در این ویلاها اقامت داشته باشد.

اقامت در پارک طبیعت

پارک طبیعت جزیره بیوک آدا پارکی جنگلی با تنوع گونه های گیاهی و جانوری است. وقتی به این پارک بروید چشم انداز فوق العاده زیبایی را در این پارک شاهد خواهید بود. پارک طبیعت قسمت ساحلی هم دارد. در این پارک از طرف شهرداری بیوک آدا اقامتگاه هایی وجود دارد. شما اگر اقامت در دل طبیعت را بیشتر می پسندید می توانید در این پارک اقامت داشته باشید.

اقامت غیر منتظره بیوک آدا

اقامت غیر منتظره؟! ممکن است در سفر یکروزه شخصی به جزیره بیوک آدا به علت شلوغی جزیره از آخرین سرویس اتوبوس های دریایی جا بمانید. در این صورت نگران اقامت تان نباشید. شما به راحتی می توانید در یکی از اقامت گاه های معتبر بیوک آدا شب را گذرانده و فردا به هتل خود در استانبول بروید.

منبع: دالاهو

به "چطور اقامت راحتی در بیوک آدا داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور اقامت راحتی در بیوک آدا داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید