چرا انتقال پوگبا به رئال منتفی شد؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سولسشیر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با صحبت رسانه ای درباره پوگبا تعیین نموده که اخبار روزهای اخیر مطبوعات که این بازیکن را به رئال مادرید نسبت می دهد صحت دارد. هرچند که او مدعی شده مطمئن است پوگبا دوست دارد در یونایتد بماند و برای این تیم بازی کند.

چرا انتقال پوگبا به رئال منتفی شد؟

مینو رایولا، مدیر برنامه های پل پوگبا، اعلام نموده این بازیکن قصد ترک یونایتد را دارد و با این حرف او تیم ها برای خریدش اقدام نموده اند. همچنین این صحبت او مربوط به مدت ها قبل از و حالا به فاصله یک هفته مانده به بسته شدن پنجره جابجایی تابستانی انگلیس او هنوز بازیکن یونایتد است.

هرچند ستاره فرانسوی بازی روز شنبه مقابل میلان را از دست داد، اما سولسشیر درباره او چنین گفته است: شکی ندارم که پل هنوز هم دوست دارد برای یونایتد بازی کند. او آسیب دیده نیست، فقط کمی درد دارد و ما نمی خواستم درباره اش ریسک کنیم. آن هم در حالی که تنها 8 روز تا اولین بازی مان مانده است.

پوگبا مدت هاست مد نظر زیدان است، اما آن طور که شواهد نشان می دهد و از آنجایی که تیم مادریدی در کوشش برای جذب فان دبیک است، به نظر می رسد انتقال پوگبا به مادرید را باید منتفی بدانیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چرا انتقال پوگبا به رئال منتفی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا انتقال پوگبا به رئال منتفی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید