واکنش رسانه لهستانی به قهرمانی والیبال نوجوانان کشورش: هیچ رقیبی شانس قهرمانی نداشت!

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رسانه لهستانی معتقد است که باتوجه به عملکرد تیم ملی والیبال زیر 19 سال این کشور، هیچ رقیبی شانس قهرمانی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دنیا را نداشت.

واکنش رسانه لهستانی به قهرمانی والیبال نوجوانان کشورش: هیچ رقیبی شانس قهرمانی نداشت!

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال دنیا از تاریخ 2 تا 11 شهریور به میزبانی تهران برگزار گردید. 18 تیم در این رقابت ها حضور دارشتند که تیم های ملی والیبال جمهوری دومینیکن و گواتمالا به علت مثبت شدن تست PCR تعدادی از بازیکنان این دو کشور، از حضور در رقابت های قهرمانی دنیا کنار رفتند.

در فینال مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان، تیم ملی والیبال لهستان برای کسب اسم قهرمانی به مصاف بلغارستان رفت و پیروز شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر پیروز گردد و اسم قهرمانی این رقابت ها را به نام خود کند.

ملاقات فینال در سه ست و به ترتیب با نتایج 25-20، 25-19 و 25-19 به سود لهستان انتها یافت.

رسانه اسپورت لهستان در گزارشی به این قهرمانی پرداخت و نوشت: والیبالیست های لهستانی قهرمان دنیا زیر 19 سال هستند؛ هیچ رقیبی شانس قهرمانی نداشت!

این رسانه ورزشی ادامه داد:والیبالیست های لهستانی قهرمانی دنیا زیر 19 سال را به صورت فوق العاده به نام خود کردند. در فینال، تیم لهستان درس واقعی را به بلغارستان داد. بازیکنان والیبال لهستان قابل توقف نبودند. آنها بدون هیچ شکست قهرمانی زیر 19 سال دنیا را کسب کردند و تیم لهستان برای دومین بار در تاریخ به مدال طلا دست یافت. در فینال، لهستانی ها درس سختی را به بلغاری ها داده و آنها را 3-0 شکست دادند. تا بازی نیمه نهایی با ایران، تیم لهستان بدون از دست دادن حتی یک ست در همه مسابقات پیروز شده بود.

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با راهنمایی مسعود آرمات در این مسابقات حضور داشت. تیم ملی ایران به اسم میزبان این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ملی والیبال لهستان نهاده شد اما با شکست 3 بر یک از این تیم، از رسیدن به فینال بازماند.

بلندقامتان ایران در ملاقات رده بندی این مسابقات در یک بازی نزدیک پیروز شدند روسیه را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند و اسم سومی این رقابت ها را به نام خود نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش رسانه لهستانی به قهرمانی والیبال نوجوانان کشورش: هیچ رقیبی شانس قهرمانی نداشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رسانه لهستانی به قهرمانی والیبال نوجوانان کشورش: هیچ رقیبی شانس قهرمانی نداشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید