همجواری کرمانشاه با عراق فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه همجواری این استان با عراق خصوصا اقلیم کردستان را فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت و ارزآوری دانست.

همجواری کرمانشاه با عراق فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز پنجشنبه 20 دی 97 در این باره گفت: استان کرمانشاه، استانی با ظرفیت های بالاست از آن جمله میتوان به مرزی بودن، وجود جذابیت های طبیعی و تاریخی و فرهنگی همچنین مراودات زیاد با اقلیم کردستان را نام برد.

او اضافه نمود: با توجه به این اولویت ها و شناسایی ظرفیت بالقوه اقلیم همجوار در زمینه توریست درمانی می توان از این فرصت که موجب ارزآوری بیشتر و منشاء درآمدزایی و تاثیرات شگرفی در مسائل مالی باشد، بهره برد.

قادری، تعامل مثبت و سازنده مدیریتی در مجموعه های استان و همکاری های بین بخشی و سازمانی به منظور حفاظت و احیای میراث فرهنگی، گسترش و برندسازی تجاری سازی و کشف بازارهای فروش پایدار برای این تولیدات با شناخت مسائل فرهنگی اجتماعی استان را ضروری اظهار داشت و گفت: از این طریق می توان زمینه ای مناسب ایجاد کرد که با معرفی جذابیت های فرهنگی، تاریخی و گردشگری زمینه حضور توریست های داخلی و خارجی را بیش از پیش در استان فراهم کرد.

مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان کرمانشاه اعلام کرد: سوابق مدیریتی که در بحث اشتغال حمایتی بوده یکی از بهترین راههای ایجاد مشاغل خرد با سرانه کم نقدینگی برای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی خصوصا زنان سرپرست خانوار به وسیله تشکیل گروه های همیار است.

قادری، تجارب مدیریتی خود را فرصتی برای بالا بردن بهره وری کارکنان،جذب منابع و جلب مشارکت های اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمان های تحت مدیریت مطرح کرد.

منبع: میراث آریا

به "همجواری کرمانشاه با عراق فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همجواری کرمانشاه با عراق فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید