هشدار وکلای مدافع محمد بن نایف نسبت به تهدید امنیت جانی وی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، وکلای مدافع محمد بن نایف، ولیعهد سابق عربستان هشدار دادند که وی قربانی یک هجمه مداوم هماهنگ شده از داخل عربستان در شبکه های اجتماعی است که سلامت شخصی وی را تهدید می نماید.

هشدار وکلای مدافع محمد بن نایف نسبت به تهدید امنیت جانی وی

به نقل از روزنامه گاردین، وکلای مدافع در پیغامی به پایگاه یوتیوپ ضمن اشاره به راه اندازی کمپین تبلیغاتی علیه بن نایف در شبکه های اجتماعی خواستار حذف فایل ویدیویی شدند که در آن صحبت از این می رود که ولیعهد سابق عربستان برای سرنگونی محمد بن سلمان ولیعهد کنونی عربستان برنامه ریزی می کرد.

آنها تاکید کردند که این فایل ویدیویی، وی را در معرض خطر انتقام جویی از وی و آسیب رساندن به او قرار می دهد.

یوتیوپ تا کنون به این شکایت پاسخ نداده است.

وکلا گفتند که آنها شاهد افزایش گسترده تعداد مطالبی بوده اند که مدعی این هستند که ولیعهد سابق بخشی از توطئه ای بوده است که دموکرات ها رهبری آن را برای برهم زدن ثبات خاندان حاکم بر عربستان به ویژه در دوره پیش از انتخابات آمریکا بر عهده داشتند.

آنها عنوان داشتند تحقیقات نشان می دهد که دست کم 40 درصد از پیغام ها و پست هایی که این توطئه و نقش بن نایف را محکوم می نماید از سوی ربات هایی که حامیان محمد بن سلمان آنها را مدیریت می نمایند، منتشر شده است.

این روزنامه انگلیسی گفت که دولت عربستان به تعدادی از اعضای مجلس انگلیس از احزاب مختلف اجازه نداد تا بن نایف را ببینند.

قرار است که گزارشی در خصوص شرایط وی قبل از سال جدید میلادی ارائه گردد و محتمل است که این گزارش از دولت آینده آمریکا بخواهد که برای آزادی وی اعمال فشار کند.

بن نایف از سال 2017 بعد از آنکه از پست ولیعهدی به نفع محمد سلمان کنار کشید در حبس خانگی نهاده شد. وکلای مدافع تاکید کردند که بن نایف بدون اتهام تا به امروز در بازداشت است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "هشدار وکلای مدافع محمد بن نایف نسبت به تهدید امنیت جانی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وکلای مدافع محمد بن نایف نسبت به تهدید امنیت جانی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید