نوربخش: در تمام اوزان مدعیان مان را شناخته ایم و انتخابی نداریم، ابهامی باشد در تورنمنت ها حل می شود

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آزادکاران حتما احساس نیاز کردند که در 5 وزن انتخابی برگزار می کنند اما ما نفرات شاخص مان را شناخته ایم و دیگر نیازی به مسابقه انتخابی نیست.

نوربخش: در تمام اوزان مدعیان مان را شناخته ایم و انتخابی نداریم، ابهامی باشد در تورنمنت ها حل می شود

ناصر نوربخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری مسابقه انتخابی در برخی اوزان تیم ملی فرنگی مثل کشتی آزاد وجود دارد؟ گفت: نه، با توجه به اینکه ما تقریبا 3-4 مرحله مسابقه انتخابی برگزار کرده ایم، قهرمان کشوری، مرحله اول انتخابی تیم ملی، جام تختی؛ و تعداد نفرات شاخص ما در اوزان دهگانه همین نفراتی بودند که در این میدان ها کشتی گرفته اند و نیازی نیست که دوباره در روند تمرینات شان وقفه ایجاد شود.

وی ادامه داد: فرآیند غلطی که فدراسیون قبلی اجرا می کرد، باعث تخریب کشتی گیر می شد ولی حالا ما آن کار را نمی کنیم.

نوربخش با اشاره به وضعیت برخی از اوزانی که چندین مدعی دارد، گفت: اگر احیانا برخی وزن ها شک و شبهه ای داشت، می توانیم کشتی گیران را با تورنمنت های بین المللی همزمان اعزام کنیم تا ابهام برطرف شود. ضمن اینکه ما جام پیتلانسکی لهستان و شاید جام اسپانیا را در پیش خواهیم داشت. تمام نفرات شاخص ما در 5-6 مسابقه کشتی گرفته اند و همه مدعیان برای ما شناخته شده هستند و از این بابت مشکل خاصی نداریم. آزادکاران حتما احساس نیاز کردند که در 5 وزن انتخابی برگزار می کنند.

مربی تیم ملی فرنگی درخصوص وضعیت فعلی فدراسیون نیز شرح داد: ما نه با فدراسیون قبلی و نه فدراسیون فعلی کاری نداشتیم و کار خودمان را انجام می دهیم. چه در دوره سرپرستی بنی تمیم و چه نعمتی، همان برنامه هایی که از قبل طراحی کرده ایم را دنبال می کنیم و برای مان فرقی نمی کند چه کسی در رأس هست ولی امیدوار هستیم که رئیسی برای فدراسیون انتخاب شود که بتواند شرایطی بهتر از آن چیزی که اکنون در آن هستیم را فراهم کند. امروز مشکل کشتی و همه فدراسیون های دیگر مالی است چون رئیس که نمی خواهد کشتی بگیرد یا برنامه ریزی فنی داشته باشد، او کار مدیریتی اش را انجام می دهد و فقط می ماند مسائل مالی تا بتوان برنامه هایی که طراحی شده است به مرحله اجرا درآید. امیدواریم فردی توانمند مسئولیت کشتی را برعهده بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نوربخش: در تمام اوزان مدعیان مان را شناخته ایم و انتخابی نداریم، ابهامی باشد در تورنمنت ها حل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوربخش: در تمام اوزان مدعیان مان را شناخته ایم و انتخابی نداریم، ابهامی باشد در تورنمنت ها حل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید