میرحیدری: خوشحالم عملکردم به گونه ای بود که توانایی بانوان فعال در کیک بوکسینگ دیده شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، دارنده نشان طلای مسابقات کیک بوکسینگ داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا گفت: خوشحالم عملکردم به گونه ای بود که برای اولین بار در کیک بوکسینگ به خوبی توانایی بانوان ایرانی دیده شد.

میرحیدری: خوشحالم عملکردم به گونه ای بود که توانایی بانوان فعال در کیک بوکسینگ دیده شد

شهناز میرحیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، در خصوص قهرمانی در مسابقات کیک بوکسینگ داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه گفت: 3 ماه قبل از حضور در بازی های عشق آباد، در مسابقات آسیایی و رویداد آزمایشی مسابقات داخل سالن آسیا از ناحیه گردن آسیب نخاعی شدیدی دیدم که خوشبختانه دکتر خوشنود و دکتر رستمی به دادم رسیدند و کمک زیادی به من کردند.

وی ادامه داد: یک ماه را به درمان مصدومیت خود اختصاص دادم و دو ماه باقی مانده را زیر نظر پزشک و مربی ام به خوبی تمرین کردم و در رقابت های انتخابی پیروز شدم. در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا همه ورزشکاران با توجه به اهمیت این مسابقات که مانند یک المپیک آسیایی است برای کسب مدال حاضر شده بودند. خوشبختانه من نیز با توجه به آمادگی و تمرینات مستمری که پشت سر گذاشته بودم تمامی رقبای خود را ضربه فنی کردم و حتی یک امتیاز نیز از دست ندادم. خوشحالم عملکردم به گونه ای بود که برای اولین بار در کیک بوکسینگ به خوبی توانایی بانوان ایرانی دیده شد.

دارنده مدال طلای کیک بوکسینگ بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در خصوص حضور در مسابقات جهانی این رشته بیان کرد: مسابقات جهانی این رشته در پیش است اما تصمیمی برای اعزام تیم بانوان وجود ندارد. با وجود این موضوع با پیگیری تمریناتم سعی می کنم از شرایط بدنی آرمانی خارج نشوم، تا علاوه بر کیک بوکسینگ در کاراته نیز به فعالیت های خود ادامه بدهم.

میرحیدری با تاکید بر پیروزیت هایش در کاراته ایران گفت: 14 سال رکوردار کاراته قهرمانی کشور بودم و از سال 79 تا بهمن 93 به مقام قهرمانی دست یافتم. 10 سال نیز ملی پوش کاراته ایران بودم و افتخار داشتم اولین سفیر بانوان ایران در مسابقات جهانی 2008 بودم که به دلیل پوشش اسلامی اجازه حضور در مسابقات را به من ندادند. در کیک بوکسینگ نیز 7 مدال طلای مسابقات آسیایی را دارم و در سال های 2012، 2015 و 2018 در سه استایل به مدال های طلا دست یافتم.

عضو سابق تیم ملی کاراته ایران در خصوص فعالیت های خود در موسسه خیریه زندگی خوب گفت: من قبل از اعزام به بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه، در جمع اعضای موسسه زندگی خوب حضور پیدا کردم و مشاهده کردم که نیروهای زندگی خوب، داوطلبانه در حال خدمت رسانی به حاشیه نشینان و زنان و مادران مستضعف و بچه ها محروم از تحصیل و خدمات بهداشتی هستند. آنجا با خودم عهد کردم که پس از کسب عنوان قهرمانی، این افتخار را به زندگی خوب و همه خانواده های محرومی که تحت پوشش این مؤسسه هستند، تقدیم کنم.

منبع: تسنیم

به "میرحیدری: خوشحالم عملکردم به گونه ای بود که توانایی بانوان فعال در کیک بوکسینگ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرحیدری: خوشحالم عملکردم به گونه ای بود که توانایی بانوان فعال در کیک بوکسینگ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید