ماکسیموویچ همراه تیم تیراندازی در کره جنوبی نخواهد بود، معین نحوه حضور سرمربی صرب در خاتمه مذاکرات

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، گوران ماکسیموویچ به احتمال زیاد در جام جهانی کره جنوبی همراه تیم نخواهد بود اما برای بازی های آسیایی 2018 اندونزی، تیم تیراندازی ایران را راهنمایی خواهد نمود.

ماکسیموویچ همراه تیم تیراندازی در کره جنوبی نخواهد بود، معین نحوه حضور سرمربی صرب در خاتمه مذاکرات

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، گوران ماکسیموویچ فارغ التحصیل دانشکده ورزش بلگراد، دارنده مدرک A مربیگری تفنگ از آموزشگاه فدراسیون دنیای و سابقه عضویت در تیم ملی صربستان را در کارنامه دارد.

حضور در پنج دوره بازی های المپیک ، مقام اول بازی های المپیک در رشته تفنگ بادی و سه عنوان قهرمانی اروپا بخشی از موفقیت های این مربی به عنوان ورزشکار بوده است.

گوران ماکسیموویچ سه مقام قهرمانی در فینال جام دنیای را نیز در کارنامه دارد و یک بار نیز به عنوان تیرانداز سال دنیا معرفی شده است.

وی همچنین به عنوان سرمربی تیم های ملی صربستان و یونان فعالیت نموده و در عرصه مربیگری حضور در دو دوره بازی های المپیک و کسب مدال های نقره و برنز این بازی ها را در افتخارات مربیگری خود می بیند.

این مربی صربستانی چند روزی است وارد تهران شده و پس از دیدار با علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان، از نزدیک روند فعالیت ملی پوشان تیراندازی را مورد آنالیز قرار می دهد.

ماکسیموویچ یک هفته در ایران حضور خواهد داشت و هر شب و پس از آنالیز شرایط ورزشکاران در طول روز جلسه ای را با مسئولین فدراسیون برگزار و خواسته های خود را مطرح و برنامه و چارچوب های کار برای روز بعد را بیان می نماید.

وی به احتمال زیاد در جام دنیای کره جنوبی همراه تیم نخواهد بود اما برای بازی های آسیایی جاکارتا تیم را راهنمایی خواهد نمود.

وی در حال حاضر عملکرد تیراندازان کشور را رصد و در صورت شناخت تیرانداز جدیدی که توانایی رسیدن به صندلی مورد نظرش را دارد، در ترکیب تیم از افراد جدید استفاده خواهد نمود در غیر صورت ترکیب تیم ملی تفنگ برای بازی های آسیایی جاکارتا تغییر نخواهد نمود.

برنامه ریزی برای المپیک 2020 و کسب سهمیه توسط تیراندازان مهم ترین برنامه ماکسیموویچ بعد از بازی های آسیایی خواهد بود.

اینکه این سرمربی صربستانی به صورت پاره وقت و یا تمام وقت با ایران همکاری می نماید هنوز معین نیست.

منبع: تسنیم

به "ماکسیموویچ همراه تیم تیراندازی در کره جنوبی نخواهد بود، معین نحوه حضور سرمربی صرب در خاتمه مذاکرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکسیموویچ همراه تیم تیراندازی در کره جنوبی نخواهد بود، معین نحوه حضور سرمربی صرب در خاتمه مذاکرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید