لیکنز: اگر ضربه سایپا در قطر گل می شد، الان این حرف ها نبود

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، جورج لیکنز سرمربی تیم تراکتور سازی در خاتمه دیدار تیمش مقابل سایپا می گوید: همان طور که میدانید بازی بازی سختی بود. بازی آسانی نبود همان طور که ما پیش بینی می کردیم. بازی بازی کاملا فیزیکی بود. تیم سایپا در پرتاب های ایستگاهی تیم قدرتمندی است. چندتا فرصت گل هم داشتیم که میتوانستیم از آن استفاده کنیم اما نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم. ما پاس های آخر را عجولانه دادیم و این عجولانه بودن بچه ها اصلا خوب نبود. کارتی که داور به اشکان دژاگه داد فکر نمی کنم اصلا کارت داشت. امیدوارم که مصدومیت طیبی جدی نباشد و در بازی هفته آینده حضور داشته باشد چون ما دوست داریم بازیکنان خوب ما در کنار تیم ما باشند.

لیکنز: اگر ضربه سایپا در قطر گل می شد، الان این حرف ها نبود

او در خصوص تعویض استوکس و نارضایتی او بعد از تعویض تیم اینطور شرح می دهد: در بازی نساجی ما این تعویض را داشتیم و این حرف را زدند اما شاید بازیکن به خاطر عملکردش در زمین ناراحت باشد و این طبیعی است . هوا سرد بود و او اجازه گرفت به رختکن رفت. اول از طرفداران خوب به خاطر استقبال پرشوری که داشتند تشکر می کنیم. در بعضی لحظه ها بازیکنان ما با استرس بازی می کردند. بهتر است ما بازی را کنترل کنیم و بدون استرس بازی کنیم.

لیکنز در پاسخ به این سؤال که سایپا مسائل اقتصادی دارد و با مسائل اقتصادی که این تیم داشت آنها چند روز تمرین نکردند. آیا این در نحوه بازی آنها تاثیر گذاشته بود یا خیر، می گوید: من نمی توانم قبول کنم این برای من غیرقابل قبول است. اصلا چنین حسی نداشتم ما بر اساس آنالیزی که کردیم مقابل سایپا بازی کردیم. شاید در قطر ضربه ای که سایپا به دیرک دروازه زد توپ گل میشد شاید الان این حرف ها و مسائل وجود نداشت. ما بر اساس شناختی که از تیم سایپا داشتیم، تمرین کردیم و بازی کردیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه صحبت های خود در خصوص تغییر ترکیب ثابت و حضور انصاری حرفهای دارد: نه، ساسان از سرعت قابل توجه ای برخوردار است و روی زمین خوب بازی می نماید. ما در این بازی نتوانستیم پاس های آخر را برسانیم که بازیکنان ما از آنها استفاده نمایند. در بازی با سپاهان شاید طیبی را هم به علت مصدومیت نداشته باشیم. به همین دلیل شاید 2 بازیکن را جایگزین کنیم.

2

منبع: ایران ورزشی

به "لیکنز: اگر ضربه سایپا در قطر گل می شد، الان این حرف ها نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیکنز: اگر ضربه سایپا در قطر گل می شد، الان این حرف ها نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید