قلعه نویی: می توانم از تراکتورسازی این فصل کتاب بنویسم، سوم هم نباید می شدیم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرمربی تیم تراکتورسازی پس از سومی تیمش در لیگ شانزدهم با تقدیر از بازیکنان این تیم گفت: به بازیکنان تراکتورسازی بدهکار هستم.

قلعه نویی: می توانم از تراکتورسازی این فصل کتاب بنویسم، سوم هم نباید می شدیم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران گفت: نمی دانم چه بگویم. تراکتورسازی تنها تیمی بود که در آن مربیگری کردم و به بازیکنان از نظر مادی و معنوی بدهکار شدم. تنها جایی که به بازیکنان بدهکار شدم اینجا بود. نمی دانم چطور از بازیکنانم تشکر کنم.

وی اضافه کرد: از زمانی که پنجره نقل و انقتالات بسته شد از نظر روحی و روانی دچار مشکل شدیم. تیم های دیگر در نیم فصل خیلی قوی شدند. بعد از بسته شدن پنجره تیم ما دچار مشکل شد. اما بازیکنان ما آنقدر مرد هستند که نمی دانم چه بگویم. در طول 20 سال مربیگری بدهکار نبودم اما سال جاری به بازیکنانم بدهکار هستم. 5 بازیکن شرایط بازی نداشتند اما به خاطر پر شورها بازی کردند. 9 ماه است که خون جگر می خورم و امروز می بینم که همه جوره به آن ها بدهکار هستم.

او ادامه داد: این تیم از نظر فنی نباید سوم می شد. تیمی که 40 درصد آن مصدوم بود و نتوانست در جابجایی بازیکن بگیرد. همه چیز تمام شده بود. بازیکنان 65 درصد قرارداد خود را گرفتند در حالی که فصل تمام شده است.

سرمربی تراکتورسازی درباره دیدار فنیال جام حذفی گفت: امیدوارم هفته آینده بازی خوبی را انجام دهیم. حداقل تا به حال سهمیه پلی آف را گرفتیم و اگر غیرت بازیکنان نبود این صندلی را هم کسب نمی کردیم.

او درباره زمین خرمشهر گفت: الان به قدری ذهنم درگیر است که نمی توانم درباره آن صحبت کنم و نمی توانم درباره زمین مشخص و تکلیف کنم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: اجازه دهید بازی فینال هم به خاتمه برسد و بعد از آن صحبت می کنم. حرفهای زیادی درباره اتفاق های اخیر دارم. می توانم یک کتاب بنویسم. من تاوان خیلی از بازیکنان و تیم ها را دادم اما سال جاری باور کنید بدهکار بازیکنانم هستم. اگر معرفت و مردانگی این بازیکنان نبود می توانستند از سه، چهار هفته پیش خودشان را به مصدومیت بزنند و به فکر فصل آینده باشند.

قلعه نویی اعلام نمود: من تاکنون نه با تیمی صحبت کردم و نه اینکه به هیچ تیمی فکر نموده ام. من مرد سختی ها هستم و از هیچ چیزی هراس ندارم. منتظرم کارم با تراکتور تمام گردد تا سپس برای آینده تصمیم بگیرم.

وی اضافه کرد: روزی که من به تراکتور آمدم این تیم سیزدهم بود و در روز اول حضورم دیدید که تماشاگران چگونه با من رفتار کردند. در آن روز مدیرعامل به من گفت که تماشاگران را از حضور در تمرین ها منع کنیم اما من قبول نکردم چرا که می دانستم آن عده ای که علیه من شعار می دادند از جایی راهنمایی می شوند. امروز آنقدر خوشحالم که تماشاگران علی دایی را تشویق کردند چرا که این رفتار فرهنگ واقعی طرفداران بود.

سرمربی تراکتورسازی بیان نمود: در ابتدای فصل پیشنهاد 800 هزار تا یک میلیون دلاری از تایلند داشتم اما قبول نکردم تا در تراکتورسازی بمانم. من از کودکی با سختی بزرگ شدم و از هیچ چیز نمی ترسم. تاکنون با هیچ تیمی حرف نزده ام و تا پنجشنبه صبر می کنم تا پس از آن برای آینده ام تصمیم بگیرم. حرف برای گفتن زیاد دارم اما نمی خواهم در این یک هفته چیزی بگویم.

وی تاکید نمود: سال جاری هم جوانان خوبی در تیم پرورش دادم که در آینده می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قلعه نویی: می توانم از تراکتورسازی این فصل کتاب بنویسم، سوم هم نباید می شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: می توانم از تراکتورسازی این فصل کتاب بنویسم، سوم هم نباید می شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید