علاقه بارسلونا به معاوضه راکیتیچ و هافک اینتر

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، بارسلونا علاقه زیادی به معاوضه ایوان راکیتیچ با استفانو سنسی، هافبک مورد علاقه خود در تیم اینتر، دارد.

علاقه بارسلونا به معاوضه راکیتیچ و هافک اینتر

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، این بازیکن 24 ساله در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال جاری از ساسولو جدا شده و با قرارداد قرضی به مدت یک فصل و با بند خرید 25 میلیون یورویی با اینتر پیوست. او خیلی سریع صندلی خود را در ترکیب ثابت تیم آنتونیو کونته پیدا نموده و خودش را به عنوان یکی از اصلی ترین بازیسازان خط میانی اینتر جا انداخت.

روزنامه اسپانیایی اسپرت مدعی شده که عملکرد او از چشمان مدیران بارسلونا دور نمانده و آن ها تماس هایی را با مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن نیز برقرار نموده اند. این روزنامه باور دارد که مدیران بارسا قصد دارند اولین پیشنهاد برای خرید این بازیکن را با پیشنهاد معاوضه ایوان راکیتیچ با او ارائه دهند. سنسی این فصل در هفت بازی سری آ. 3 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل نیز ارسال نموده است هرچند در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت در ترکیب اینتر به میدان نرفته است. از سوی دیگر راکیتیچ نیز با حضور فرنکی دی یونگ به نیمکت نشین محض در نیوکمپ تبدیل شده و چندی پیش گفت که خواستار آنالیز سایر پیشنهادات و جدایی از بارسلوناست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "علاقه بارسلونا به معاوضه راکیتیچ و هافک اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه بارسلونا به معاوضه راکیتیچ و هافک اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید