ساکت الهامی: تراکتور در دستان من امانت است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مربی تراکتور می گوید این تیم در دستانش امانت است و تا زمان معرفی مربی جدید به وظایفش عمل می نماید.

ساکت الهامی: تراکتور در دستان من امانت است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، ساکت الهامی بعد از پیروزی تیمش مقابل شهرخودرو گفت: ان شاء الله همین روال را ادامه دهیم و یک تیم خوب را به پشتوانه طرفداران و آذربایجانی های باشعور بسازیم. امروز طرفداران نود دقیقه ما را حمایت کردند و هر جا تیم از فاز خوب خود خارج می شد، با تشویق های خود ما را راهنمایی کردند. دل این طرفداران را بعد از مدت ها خرسند کردیم.

وی با اشاره به غیبت بازیکنانش در این ملاقات اضافه کرد: بازیکنان مل پوش ما نبودند و چندین بازیکن ملی پوش داشتیم. میمبلا نمی توانست راه برود. با این شرایط 15 نفر بودیم و تیمی را بردیم که سایر تیم ها نتوانسته بودند از این تیم امتیاز بگیرند.

مربی تراکتور یادآور شد: میمبلا و سوگیتا مصدوم بودند. فورچونه شرایط مسابقه نداشت. بازیکنان ملی پوش هم غایب بودند. با کسانی که داشتیم، مردانه جنگیدیم و معانی واقعی یک تیم را معنی کردند. بازیکنان بیشترین سهم را در این برد داشتند و طرفداران پشتوانه این تیم بودند و شهرخودرو را غافلگیر کردند. فکر نمی کردند ما اینطور بازی کنیم.

الهامی با اشاره به کیفیت شهرخودرو گفت: یحیی گل محمدی تیم خوبی ساخته و برای این تیم در آسیا و لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم چون لایق بهترین ها است. بازیکنان ما از نظر کیفیت فوتبال خوب بودند و نسبت به بازی گذشته بهتر بودند. هنوز ابتدای راه هستیم و فکر می کنم رفته رفته بهتر می شویم. هنوز پتانسیل واقعی تراکتور معین نشده است.

مربی تراکتور درباره نقش کادرفنی جدید و تاثیر مسائل روانی و بدنی بر بهبود فرایند این تیم گفت: قطعا بازیکنانی که به ما اضافه شدند، کیفیت تیم را بالا بردند. بزرگترهای ما مودت و دوستی را واقعا معنی کردند. احسان حاج صفی امروز کاپیتان تیم ما بود. این موضوع نشان دهنده دوستی در تیم ما است. بازیکنان واقعا سزاوار بهترین ها هستند. نباید از حضور طرفداران بگذریم. در مواقعی که بازی از دست ما در رفت، طرفداران سنگ تمام گذاشت. به پشتوانه این طرفداران تیم خوبی را در ادامه راستا خواهیم داشت. می توانیم حریف سرسختی در ادامه راه خواهیم داشت. در حال حاضر یک مقدار به جدول برگشتیم اما هنوز راه ما برای پیوستن به مدعیان اصلی ادامه دارد.

او درباره شناخت یحیی گل محمدی از تیمش گفت: یحیی گل محمدی از من شناخت کافی داشت اما برای ما پتانسیل تیمی مهم بود و این تیم پتانسیل بالایی داشت. برای هر شرایطی کار نموده بودیم. زمان کمی داشتیم اما طی روزها گذشته نقاط قوت و ضعف را تشریح کردیم. با این حال خدا هم به ما یاری کرد.

الهامی درباره برنامه تیمش در فصل جابجایی اظهار کرد: هنوز به جمع بندی کامل نرسیدیم. از روی که آمدم فورچونه را ندیدم. سوگیتا و میمبلا بازیکن خوبی هستند. این بازیکنان مصدوم هستند. من از آن ها تشکر می کنم چون حرفه ای هستند ولی برای جابجایی به جمع بندی نرسیدیم. بازی با پیکان اهمیت دارد. بازی با پیکان بسیار سخت است. ما تا دو، سه بازی آینده اجازه ریسک نداریم. ما کاری به تیم های دیگر نداریم. اگر طرفداران، بازیکنان، کادرفنی و اصحاب رسانه یک دل باشند می توانیم هر تیمی را شکست دهیم چون هیچ تیمی پتانسیل تراکتور را ندارد.

وی درباره عدم علاقه مندی به نیمکت تراکتور و مطرح بودن بحث مربی جدید در این تیم گفت: ما وقتی پتانسیل بومی داریم چرا باید از جای دیگر استفاده کنیم. مجموعه خوبی به جمع ما اضافه شده است. هر سه دروازه بان ما زیر نظر مربیان ما خوب عمل می نمایند. برای من تراکتور از هر چیزی مهم تر است. من فرزند این شهر هستم. تا وقتی که تیم به عنوان امانت در اختیار من است، برای آن کوشش می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ساکت الهامی: تراکتور در دستان من امانت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکت الهامی: تراکتور در دستان من امانت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید