ذوب آهن پشتوانه قدرتمندی دارد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرنگاران/اصفهان مدافع میانی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه ذوب آهن یک داستان و پشتوانه بسیار قوی دارد، گفت: درست است که بدشانسی ها و مسائل ناراحت کننده ای داشتیم، اما باور این پشتوانه که ما ذوب آهن هستیم به ما یاری می نماید که بتوانیم هر تیمی را هر جا شکست دهیم.

ذوب آهن پشتوانه قدرتمندی دارد

وفا هخامنش در گفت و گو با وبلاگ اخبار و رویدادها، با اشاره به بازی هفته بیست و نهم در مقابل نساجی قائمشهر که با تساوی بدون گل به سرانجام رسید، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بیرون از خانه بر روی چمن مصنوعی انجام دادیم. از قبل آشنایی زیادی با سبک بازی بر روی چمن مصنوعی نداشتیم؛ البته سالهای قبل بازی نموده بودیم، اما چون بازی های کمی بر روی چمن مصنوعی انجام می گردد باتوجه به اینکه شرایط چمن مصنوعی با طبیعی فرق دارد، بازی کردن سخت است.

وی افزود: تیم نساجی تیم خوبی است و در چند بازی اخیر خود با نتایجی که داشت شکست ناپذیر جلوه کرد و در کل روی فرم خوبی قرار دارند. ما هم به حداقل امتیاز این ملاقات نیاز داشتیم و با تاکتیک خوب و روشی که کادر فنی در نظر گرفته بودند، توانستیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم، البته موقعیت هایی هم داشتیم که می توانستیم از آن استفاده کنیم و 3 امتیاز را بگیریم که متاسفانه نشد؛ اما همین یک امتیاز هم برای ما ارزشمند بود و شرایط ما را در جدول امن کرد.

هخامنش در مورد عملکرد خود در دو بازی اخیر در دفاع میانی، گفت: پست اصلی من دفاع میانی است و بعضی مواقع به تشخیص مربی در دفاع کناری هم بازی می کنم، تیم ذوب آهن تیم خوبی است، وقتی آمدم تمام هدفم یاری به تیم بود، ولی یک مصدومیت بدموقع بعد از کرونا که برایم پیش آمد و موجب شد تا چند بازی را از دست بدهم که شرایط به نفع من نبود، اما ذوب آهن بازیکنان خوبی در این پست دارد که از نظر فنی و کیفی قابل اعتماد هستند و در خدمت تیم بودند. در بازی هایی هم که نتوانستیم امتیاز بگیریم بحث فنی تنها دخیل نبود، به عنوان نمونه بازی با ماشین سازی و یا نفت مسجد سلیمان ما از داوری ضربه خوردیم، درست است که به عمد نبود، اما کاملاً تیم ما قربانی شد. اگر 6 امتیاز دو بازی را گرفته بودیم شرایط کاملاً متفاوتی در جدول داشتیم و یا اصلاً ایرادی که به ساختار دفاعی وارد شده به چشم نمی آمد. فوتبال یک ورزش تیمی و کار گروهی است و در تمام مراحل همه در کنار هم هستند در هنگام دفاع یا حمله تمام تیم باید وظیفه خود را انجام دهند و همه باید از دروازه دفاع نمایند.

مدافع میانی تیم فوتبال ذوب آهن در ارتباط با بازی مقابل گل گهر، گفت: هفته آخر لیگ است و نتایج برای تیم های بالا و پایین جدول بسیار مهم و حساس است. گل گهر تیم خیلی خوبی است، چند بازی آن ها را دیدم و با بعضی از بازیکنان آن ها در ارتباط بودم، برای این بازی خانگی آمادگی لازم را داریم.

وی تاکید نمود: ما ذوب آهن هستیم، یک پشتوانه و سوابق خیلی درخشان پشت تیم ما است. گل گهر تازه به لیگ صعود نموده و انگیزه های زیادی دارند. تیمی که پشتوانه اقتصادی بسیاری قوی دارد، اما باید بدانیم همه فوتبال پول یا مسائل فنی نیست، بعضی مواقع شخصیت و پشتوانه که اسم یک تیم دارد، می تواند به آن ها یاری کند. فراموش نکنیم که ما ذوب آهن هستیم و باور داریم که هر تیمی را می توانیم هر جا شکست دهیم و متوقف کنیم و امیدوارم با شکست گل گهر به 3 امتیاز این ملاقات برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ذوب آهن پشتوانه قدرتمندی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن پشتوانه قدرتمندی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید