خبرنگاران پیروزی یاران موسوی پس از مدت ها در لیگ والیبال لهستان

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، تهران- خبرنگاران- تیم اولشتین پس از مدت ها، در لیگ والیبال لهستان مقابل لوبین به پیروزی رسید.

خبرنگاران پیروزی یاران موسوی پس از مدت ها در لیگ والیبال لهستان

هفته بیستم لیگ والیبال لهستان از دیشب (آدینه) با 2 بازی شروع شد. در یکی از این مسابقات، تیم اولشتین در خانه لوبین به میدان رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. سه ست این بازی با امتیازات 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 25 به سود اولشتین رقم خورد.

سید محمد موسوی مثل همواره در ترکیب اصلی اولشتین بود و 7 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع روی تور و در مجموع 10 امتیاز هم برای این تیم به دست آورد. موسوی در این مسابقه از 9 اسپک خود به 7 امتیاز رسید و 77,78 درصد موفقیت را ثبت کرد.

اوشتین مدت ها بود در شرایط بحرانی قرار داشت و در 11 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی به صورت پیاپی بازنده شد. این شکست ها باعث شده بود این تیم که در رده ششم جدول رده بندی قرار داشت، تا رده سیزدهم سقوط کند. البته پیروزی دیشب مقابل لوبین، این تیم را به صورت موقت و پیش از برگزاری دیگر مسابقات هفته بیستم، تا رتبه 10 بالا برد.

اسکرا بلهاتوف که با میلاد عبادی پور در رده سوم لیگ لهستان قرار گرفته است، امروز در مسابقه ای حساس میهمان وروا ورشو صدرنشین مسابقات خواهد بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیروزی یاران موسوی پس از مدت ها در لیگ والیبال لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروزی یاران موسوی پس از مدت ها در لیگ والیبال لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید