حاکمی: اردوهای تیم های ملی با رعایت پروتکل های بهداشتی قابل انجام است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ورزشکاران تیم های ملی با رعایت پروتکل های ستاد ملی مبارزه باکرونا می توانند برنامه های تمرینی خود را داشته باشند.

حاکمی: اردوهای تیم های ملی با رعایت پروتکل های بهداشتی قابل انجام است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، لاله حاکمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد شروع اردوهای تیم ملی گفت: ورزشکاران تیم های ملی چه در بخش مردان و چه در بخش زنان بر اساس پروتکل های ستاد ملی مبارزه باکرونا می توانند برنامه های تمرینی خود را داشته باشند و در این بین هیچ تفاوتی بین زنان و مردان وجود ندارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: برگزاری اردوها و مسابقات به نظر فدراسیون مربوطه بستگی دارد. اردوهای تیم های ملی به دلیل تعداد کم ورزشکاران به راحتی قابل کنترل و قرنطینه شدن است. مسئله ای از این بابت با رعایت پروتکل ها وجود ندارد.

در مورد مسابقات قهرمانی کشور و لیگ هم، هر فدراسیونی پروتکل های خود را به ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش اعلام کرده و ما نیز این پروتکل ها را به وزرات بهداشت اعلام می کنیم تا اصلاحات لازم روی آن اعمال و به فدراسیون ها ابلاغ شود. اردوهای تیم های ملی با رعایت پروتکل های بهداشتی قابل انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاکمی: اردوهای تیم های ملی با رعایت پروتکل های بهداشتی قابل انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاکمی: اردوهای تیم های ملی با رعایت پروتکل های بهداشتی قابل انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید