جذب 2 مهاجم خارجی در دستور کار آلومینیوم، شروع تمرینات شاگردان خطیبی از روز پنجشنبه

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، آلومینیوم اراک در تدارک جذب دو مهاجم خارجی و هم شروع تمرینات خود از روز پنجشنبه هفته جاری خواهد بود.

جذب 2 مهاجم خارجی در دستور کار آلومینیوم، شروع تمرینات شاگردان خطیبی از روز پنجشنبه

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها و به نقل از روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، رسول خطیبی درباره برنامه باشگاه برای فصل نقل وانتقالات گفت: پیش از اینکه مسئولیت تیم را بر عهده بگیرم، دو یا سه بازیکن تأثیرگذار فصل قبل از تیم جدا شده بودند. با این شرایط تمامی برنامه ها را تقدیم مدیرعامل و هیئت مدیره محترم باشگاه کردم و اکنون هم مدیریت باشگاه در کمال آرامش، در حال جذب بازیکنان مد نظر هستند.

وی اضافه نمود: با مساعدت مدیران باشگاه قرار است دو مهاجم خارجی و دو دروازه بان ایرانی جذب شوند تا بتوانیم با قدرت، لیگ بیست ویکم را شروع کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درخصوص زمان شروع تمرینات تیم گفت: برنامه ها در زمان بندی تعیین انجام می گردد و به امید خداوند متعال، تیم منسجم و با انگیزه ای را روانه مسابقات می کنیم . تمرینات هم از روز پنجشنبه 18 شهریور شروع خواهد شد.

خطیبی در خاتمه گفت: از همه عزیزان و طرفداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک تقاضا داریم همچون ابتدای فصل گذشته، بازیکنان و مجموعه تیم را حمایت نمایند تا با انرژی مثبت، روزهای خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جذب 2 مهاجم خارجی در دستور کار آلومینیوم، شروع تمرینات شاگردان خطیبی از روز پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 2 مهاجم خارجی در دستور کار آلومینیوم، شروع تمرینات شاگردان خطیبی از روز پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید