بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی دیروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

در این مراسم، هنرمندان و فراوری کنندگان صنایع دستی و مدیران ارشد سازمان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور داشتند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم گشایش این نمایشگاه با بازدید از غرفه های مختلف، بر رونق و توسعه صنایع دستی تأکید کرد. وی بعلاوه با شماری از هنرمندان و شرکت کنندگان در این نمایشگاه گفت و گو کرد.

جدیدترین فراوریات هنرمندان صنایع دستی در بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی 31 استان کشور در بیش از 400 غرفه به نمایش و فروش گذاشته شده است.

این نمایشگاه در مساحتی بیش از 5 هزار و 500 متر مربع در سالن های 8، 9 و مجموعه سالن های 25 نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی یکم تا 7 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان علاقه مندان است.

منبع: کجارو / خبرگزاری صدا و سیما

به "بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید