برترین برنامه های ویرایش عکس برای موبایل را بشناسید

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، در سال های اخیر و با پیشرفت باورنکردنی دوربین تلفن های هوشمند، بسیاری از عکاسان نیمه حرفه ای هم به عکاسی با موبایل علاقه مند شده اند. بزرگترین مزیت عکاسی با موبایل این است که دیگر احتیاج نیست نگران دوربین حرفه ای خود باشید و دوربینی که در دست شما قرار داد توانایی اشتراک و ویرایش عکس های باکیفیت را هم فراهم می نماید. بنابراین اگر در پی عکاسی حرفه ای با موبایل، ابتدا باید اصول آن را بیاموزید و پس از آن می توانید با یاری برنامه های ویرایش عکس برای موبایل، تصاویر بی نظیری خلق کنید.

برترین برنامه های ویرایش عکس برای موبایل را بشناسید

با این حال همه کاربران هم دوست ندارند عکاسی حرفه ای با موبایل را دنبال نمایند و تنها به ویرایش عکس هایی که ثبت می نمایند احتیاج دارند. برنامه های ویرایش عکس برای موبایل به شما یاری می نمایند تا فیلترهای عکاسی مختلفی را روی عکس های خود قرار دهید و غلظت رنگ و سایر جزییات آن را دگرگون کنید. در ادامه تعدادی از فزونین برنامه های ویرایش عکس برای تلفن های هوشمند را به شما معرفی می کنیم. اگرچه این برنامه ها تنظیمات و امکانات مجذوب کنندهی دارند اما نباید فراموش کنید هرگز به مقدار برنامه های مبتنی بر ویندوز قدرتمند نیستند.

برنامه Snapseed

این برنامه که زیر نظر گوگل مدیریت می گردد، می تواند یکی از فزونین برنامه های ویرایش عکس برای موبایل باشد. فیلترهای گوناگون آن به صورت رایگان در دسترس هستند تا فضای عکس های شما را تحت تاثیر قرار دهند. ضمن این که می توانید هر جزییاتی که درون فیلترها احتیاج دارید را هم تغییر دهد. همه ابزارهای همیشگی برنامه های ویرایش عکس نیز در این برنامه وجود دارند. حافظه هوشمند برنامه Snapseed به شما یاری می نماید تا پس از هر تغییر درون یک عکس، به تغییرات قبلی هم مراجعه کنید.

برنامه VSCO

شباهت های زیادی میان این برنامه و اینستاگرام وجود دارد. در حقیقت هر دوی آن ها یک شبکه اجتماعی عکاسی هستند با این تفاوت که برنامه VSCO امکانات بسیار حرفه ای و مجذوب کنندهی برای ویرایش عکس در اختیار کاربران قرار می دهد. فیلترهای مجذوب کننده این برنامه در گروه های مختلف قرار دارند و هر کدام فزونی قابل توجهی نسبت به دیگری دارد. نباید فراموش کنید که برنامه VSCO همه تنظیمات همیشگی برنامه های ویرایش عکس را نیز شامل می گردد. با ویرایش هر عکس، می توانید آن را درون صفحه شخصی خود در این برنامه ثبت کنید و بعلاوه از تماشای عکس سایر عکاسان نیز لذت ببرید و حتی از تجربه آن ها یاری بگیرید.

برنامه Adobe Photoshop Express

احتمالا نام این برنامه را در میان برنامه های ویندوزی شنیده اید. برنامه ای که ویرایش تصاویر را به حرفه ای ترین حالت ممکن برعهده می گیرد. شرکت ادوبی مدتی پیش نسخه مناسب تلفن های هوشمند را هم به بازار عرضه نموده که یکی از حرفه ای ترین برنامه های ویرایش عکس در دنیای موبایل است و امکانات بسیار زیادی دارد که شاید کارکردن با آن ها برای بیشتر کاربران نه چندان حرفه ای دنیای موبایل هم آسان نباشد.

در این زمینه بخوانید:

چگونه محافظ صفحه نمایش گوشی را در خانه نصب کنیم؟

چه هارد اکسترنالی کار ما را راه می اندازد؟ راهنمای خرید

راهنمای خرید گوشی موبایل و تلفن هوشمند

همه آن چه از ویرایش یک عکس احتیاج دارید، در برنامه Adobe Photoshop Express وجود دارد. می توانید کنتراست، عمق رنگ، قرمزی چشم ها، مقدار روشنایی و هر تنظیماتی که احتیاج دارید را در این برنامه پیدا کنید. با این حال برای استفاده از این برنامه باید یک حساب کاربری ادوبی داشته باشید.

برنامه Adobe Photoshop Lightroom CC

یکی دیگر از برنامه های ادوبی برای دنیای تلفن های هوشمند که روی عکاسی و ویرایش عکس متمرکز شده و شاید به مقدار برنامه Adobe Photoshop Express کاربری نباشد اما امکانات ویژه ای را هدف داده قرار داده است. در حقیقت اگر حوصله ویرایش حرفه ای تر عکس های خود را ندارید، این برنامه تعداد خوبی از فیلترهای مجذوب کننده دنیای عکاسی را تنظیمات قابل قبول در دسترس شما قرار می دهد. جزییات این برنامه هم در مقایسه با بسیاری از رقبای شناخته شده بیشتر به نظر می رسد. اما نباید فراموش کنید که برای استفاده از این برنامه هم به ورود به حساب کاربری ادوبی خود احتیاج دارید.

برنامه Adobe Photoshop Fix

برنامه های قبلی ادوبی که تا این لحظه به شما معرفی کردیم، بیشتر روی ویرایش عکاس های حرفه ای از منظره ها گوناگون متمرکز شده اند. با این حال شرکت ادوبی طرفداران عکاسی پرتره را فراموش ننموده و با یاری برنامه برنامه Adobe Photoshop Fix می توانید تصاویر پرتره خود را با دقتی مثال زدنی ویرایش کنید. کارکردن با این برنامه خیلی هم سخت نیست چون به محض آن که عکس موردنظرتان را درون برنامه ثبت کنید، هوش مصنوعی آن جزییات تصویر شما را پیدا می نماید تا در اصلاح و ویرایش آن مشکل زیادی نداشته باشید. مانند همه برنامه های مجموعه ادوبی، در این برنامه هم به حساب کاربری ادوبی خود احتیاج دارید.

برنامه SKRWT

اگر به عکاسی از چشم مقدارای زیبا علاقه مند هستید اما نمی توانید تصاویر بی نظیری ثبت کنید یا در ویرایش آن ها مشکل دارید، این برنامه به شکل معجزه آسایی به شما یاری می نماید. با یاری برنامه SKRWT می توانید ایراداتی که در تصاویر منظره وجود دارد را آنالیز کنید و با دقتی بی مثال ایرادات آن ها را برطرف کنید. مسئله ای اصلی عکاسی با تلفن های هوشمند این است که معمولا در نمایش دقیق رنگ ها مشکل دارند و این برنامه ساخته شده تا رنگ ها را به واقعی ترین حالت ممکن تغییر دهد.

برنامه B612

به اعتقاد بسیاری از عکاسان دنیای تلفن های هوشمند، این برنامه عامه پسندتر از آن است که بتواند بخشی از فهرست فزونین برنامه های ویرایش عکس در موبایل باشد. اما به نظر می رسد همه آن چه از ویرایش نه چندان حرفه ای اما دقیق از یک عکس در دنیای تلفن های هوشمند احتیاج داریم در این برنامه وجود دارد. برنامه B612 فیلترهای گوناگون و مجذوب کنندهی دارد که هر کدام از آن ها قابل تنظیم هستند و البته که می توانید تصاویر پرتره خود را به راحتی و زیباتر از همواره ویرایش کنید.

منبع: ایرنا زندگی

به "برترین برنامه های ویرایش عکس برای موبایل را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برنامه های ویرایش عکس برای موبایل را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید