با این شلف های دیواری خانه خود را شیک کنید

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، این روزها استفاده از شلف های دکوری در فضای خانه های امروزی بیش از پیش به چشم می آید.

با این شلف های دیواری خانه خود را شیک کنید

شاید شما هم از شلف ها برای تزیین فضای پشت تلویزیون یا تزیین دیوارهای خالی خود استفاده نموده باشید. شاید تصمیم به استفاده از شلف های دکوری در فضای خانه خود دارید، پس با این مطلب از وبلاگ اخبار و رویدادها همراه باشید تا شما را با انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل آشنا کنیم.

انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل

اگر شما نیز قصد دارید با داشتن یک شلف، دیوار خانه خود را زیباتر از قبل کنید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

شلف دکوری ساده مدرن

این نوع از شلف دکوری نوعی دیگر از شلف مربعی ساده است. در این مدل مربع ها تنگ به هم چسبیده اند و با تم های رنگی متنوع به دیوارهای خنثی حس و حال می دهند.

قفسه دیواری دردار

در کشویی این قفسه ها جلوه خاصی به آن ها می دهد و باز و بسته بودن هر لنگه چشم انداز منحصربه فردی ایجاد می نماید که چشم نواز و زیبا است. این قفسه ها برای فضاهای شلوغ تر مناسب هستند و می توان از یک طرف برای گذاشتن وسایل استفاده کرد و بی نظمی آن را با در پوشاند و طرف دیگر را از طریق دکوری یا گلدان اختصاص داد.

شلف دکوری کنجی از انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل

این مدل شلف دکوری بر خلاف دیگر قفسه های کنجی خیلی راحت با کنج هماهنگ می شوند و احتیاج به کوشش زیادی برای نصب درست ندارند. این مدل برای فضاهایی با پیچیدگی و فرورفتگی و برآمدگی های زیاد، بسیار کاربردی است.

قفسه طرح کوه

این مدل قفسه ها برای دکوراسیون های داخلی به سبک روستیک گزینه ای ایده آل است. البته سیم های شبکه ای که پشت آن قرار گرفته کمی حال و هوای شلف دکوری را به صنعتی نزدیک نموده است.

قفسه چوبی قدیمی

شلف دکوری با سبک شابی شیک گزینه ای مناسب برای استفاده در آشپزخانه است. ظاهر رنگ و رو رفته و قدیمی و چند قلاب برای آویزان کردن لیوان های مورد علاقه خود این قفسه را به یکی از عناصر مجذوب کننده آشپزخانه تبدیل می نماید.

شلف دکوری سبک صنعتی

شلف دکوری فقط مختص اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه نیست و در سرویس بهداشتی هم می تواند بسیار کاربردی باشد. این قفسه کوچک رول دستمال را نگه می دارند و بالای قفسه برای گذاشتن گلدانی کوچک و دیگر ملزومات مثل شمع مناسب هستند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب مبلمان منزل را مانند روز اول نو کنید سر بزنید.

قفسه شناور با دکور لامپ ادیسون از انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل

این قفسه برترین انتخاب برای ورودی های کوچک و اتاق خواب ها است. آهنربا کلیدها را نگه می دارد و لامپ ادیسون گرما و روشنایی ملایمی را ایجاد می نماید. شیارهای روی سطح قفسه هم فضای خوبی برای قرار دادن موبایل است.

قفسه کنجی مثلثی

قفسه های کنجی فقط مخصوص دیوارهای فرورفته و برآمده نیستند. اگر دلتان می خواهد در خطوط صاف دیوار تغییری ایجاد کنید این قفسه کنجی مثلثی ایده خوبی است. این شلف دکوری اگر نزدیک پنجره باشد برترین فضا برای قرار دادن گیاهان است. اگر هم نزدیک به پنجره فضایی ندارید قرار دادن چراغی تزیینی یا شمع می تواند گوشه تاریک خانه را روشن کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی هرگز خشک نمی شوند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "با این شلف های دیواری خانه خود را شیک کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این شلف های دیواری خانه خود را شیک کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید